Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-جانشین پلیس راه خراسان رضوی از محدودیت دید و مه گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی خراسان رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: برخی جاده‌های این استان دارای ترافیک پرحجم و برخی مه‌آلود است.

میش مست تاکید کرد: در حال حاضر در جاده مشهد - چناران و مشهد- فریمان ترافیک پرحجم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در جاده‌های قوچان، نیشابور، تربت‌حیدریه، سرخس و فریمان مه‌گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

بارش برف در محور کرج ـ چالوس/ محورهای مواصلاتی استان البرز لغزنده شدبیشتر جاده‌های استان فارس لغزنده است؛ وقوع 15 فقره تصادف جرحی و فوتی در جاده‌های استانعمده محورهای مواصلاتی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

جانشین پلیس راه خراسان رضوی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 6 فقره تصادف با 8 مجروح در جاده‌های این استان رخ داد.

انتهای پیام/282
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از ثبت بیش از سه میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در فروردین سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو، صبح امروز _دوشنبه، سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ۳.۱ درصدی افزایش تردد در محورهای کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: محور یاسوج_ پاتاوه، گچساران_ بابامیدان، پاتاوه_ یاسوج و یاسوج به بابامیدان محورهای دارای بیشترین تردد در فروردین سال‌جاری بودند.

وی با اشاره به محورهای دارای بدترین سطح سرویس در فروردین ۱۴۰۳، افزود: محور یاسوج_ اقلید، بابامیدان_یاسوج و چرام به باشت محورهای دارای بدترین سطح سرویس بودند.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ثبت سه میلیون و ۷۱۷ هزار و ۴۱۱ مورد تردد در محورهای استان، گفت: از این تعداد حدود سه میلیون و ۴۱۴ هزار پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی است.

وی تصریح کرد: بعد از پلاک استان کهگیلویه و بویراحمد پلاک استان‌های فارس و اصفهان بیشترین میزان تردد در سطح جاده‌های استان را داشتند.

پیمانجو خاطرنشان کرد: ۱۲ درصد وسایل نقلیه بین یک تا سه روز، ۹ درصد بین سه تا هفت روز، شش درصد، بین یک تا دو روز، سه درصد بیش از دو هفته در استان ماندند.

وی از ثبت هشت‌هزار و ۱۴۱ مورد تماس با سامانه ۱۴۱ راهداری در فروردین سال‌جاری خبر داد و افزود: اطلاع مردم از وضعیت راه‌ها در بارش‌های سال‌جاری موجب افزایش ۷۱ درصدی تماس با سامانه ۱۴۱ بود.

وی گفت: محورهای دارای بیشترین حجم تخلف سرعت به ترتیب یاسوج_ پاتاوه (ورودی پاتاوه)، بابامیدان _ یاسوج (دشت روم)، گچساران_ بهبهان (خیرآباد انتهای محور) است.

کد خبر 746835

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد