Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نقدثنه -دومین گفت و گوی پایگاه خبری - تحلیلی مثلث مالی امروزیکشنبه 9 آذرماه با حضور مهندس مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه رازی انجام میشود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مجید بختیاری از مدیران با تجربه صنعت بیمه هستند . ریاست اداره حسابداری بانک ها در مدیریت امور مالی بیمه‌ایران – مدیر کل امور مالی بو مدیر کل فناوری اطلاعات و آمار بیمه‌ایران – عضو یت درشورای سرمایه گذاری شرکت بیمه‌ایران و مدیرعاملی شرکت بیمه دی از جمله سوابق اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بختیاری از مهرماه سال 97 مدیریت شرکت بیمه رازی را برعهده دارد در دوره مدیریت او واحد مستقل سرمایه گذاری تشکیل شد که این تیم جدید توانست سود مشارکت درمنافع بیمه های عمرو سرمایه گذاری رازی در سال مالی 98 را به 39 درصد افزایش دهد که سود قابل توجهی برای بیمه های عمر و سرمایه گذاری است .
مجید بختیاری فردا یکشنبه ساعت 13 میهمان پایگاه خبری -تحلیلی مثلث مالی است و به سوالات ما درباره استراتژی و بهره مندی از اکوسیستم همراز رازی پاسخ خواهد داد . شما می توانید درصفحه اینستاگرام این پایگاه خبری به آدرس mosalas_mali ما را دراین گفت و گو همراهی کنید .

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین/ سامانه پدافندی S-۴۰۰ روسیه در کریمه چگونه منهدم شد؟ +عکس و فیلم