Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@22:57:31 GMT

ما ملت امام حسینیم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۹۸۲

ما ملت امام حسینیم

در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای کشور "شهید دکتر محسن فخری زاده " رئیس سازمان پژوهش و نو آوری های وزارت دفاع فرماندار تهران پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ درمتن پیام آمده است :

استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده به سر کردگی آمریکا ، رژیم صهیونیستی و پادو های عرب نشین در منطقه  همواره سعی در به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه انرژی هسته ای داشتن و بار دیگر در حرکتی ددمنشانه و غیر انسانی و ناجوانمردانه، اقدام به ترور دانشمند هسته ای کشورمان " شهید محسن فخری زاده " کردند و لکه ننگ دیگری به پرونده سیاه خود در تاریخ افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت افتخار آمیز والامقام "دکتر محسن فخری زاده " و کسانی که در راه او قدم برداشتند این حقیقت را بیش از پیش آشکارتر ساختن که ایران اسلامی در راه دستیابی به قله های پرعظمت پیشرفت و تعالی،  عزمی جدی دارد و دراین راه خون پاک عزیزترین فرزندان خود را به پای نهال سربلندی نظام اسلامی هدیه خواهد داد تا تحقق اهداف متعالی و پیشرفت روز افزون کشور ادامه یابد

"شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده " از دانشمندان گرانمایه ایران و از مفاخر اسلام واز جمله شخصیت های علمی در جهان است

 او از مدیران موق و اخلاق مداری بود که عمر پر برکت خود را در راه سازندگی و تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرد و بیش از سه دهه فعالیت و تلاش، میراث گرانبهایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار گذاشت و شاگردانی چون "شهید  مجید شهریاری" را  به ایران و جهان معرفی کرد.

وی علاوه بر انانکه دستیابی ایران به موضوع انرژی هستی را از رویا به  واقعیت عینیت بخشید ، بلکه خواب راحت را از چشمان دشمنان کوردلان و قسم خورده کشور عزیزمان ربود.

اینجانب ، شهادت مظلومانه شهید والا مقام" دکتر محسن فخری زاده" فرزند نخبه ایران را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر " ارواحنا فدا"  مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه خانواده محترم ومعزز آن شهید والا مقام و رهروان ولایت تبریک و تسلیت عرض می نمایم وبرای آن شهید والا مقام از درگاه ایزد منان علو درجات را مسئلت می نمایم‌.

عیسی فرهادی

معاون استاندار و فرماندار تهران

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهید دکتر محسن فخری زاده دکتر محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه جمعی از مسوولان استان قم از جمله اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، رییس سازمان بسیج مهندسین کشور، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل صمت، رییس بسیج مهندسین قم، رییس سازمان نظام مهندسی معدن و کشاورزی استان، با حضور در منزل مهندس شهید «محسن صداقت» از شهدای حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه با خانواده این شهید گرانقدر ابراز همدردی و دیدار و گفتگو کردند.

پدر شهید صداقت در این دیدار با تقدیر از حضور مسوولان حاضر در بیت شهید گفت: همه ما باید دعا کنیم که در مسیر شهدا باشیم و از راه آنان جدا نشویم و اگر رشادت های شهدا نبود امروز این امنیت در کشور حکمفرما نبود.

حجت الاسلام صداقت با بیان اینکه شهید صداقت اخلاص بسیاری داشت بیان کرد: همین اخلاص او سبب شد با زبان روزه، در کنار حرم حضرت زینب (س) و در دفاع از حرم و کشورمان به دست رژیم غاصب اسراییل به درجه رفیع شهادت نایل شود و سپس در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خاکسپاری شود.

وی ادامه داد: مراسم تشییع شهید صداقت بسیار باشکوه برگزار شد و در بوشهر نیز مراسم بزرگداشت این شهید با حضور گسترده مردم برپا شد که این حضور مردم کم سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: شهید صداقت کمتر از کارش می گفت و ما بعد از شهادت متوجه درجه اش در سپاه شدیم.

پدر شهید صداقت افزود: در آخرین باری که برای خداحافظ آمده بود دستم را بوسید و رفتارش نسبت به دفعات گذشته عادی نبود و گویی از شهادت خود با خبر شده بود که قرار نیست دیگر بازگردد.

وی بیان کرد: ابراز همدردی آحاد مردم ایران و علاقمندی آنان به فرهنگ ایثار و شهادت به ما خانواده شهدا آرامش می دهد.

پدر این شهید مدافع حرم تصریح کرد: باید در خط شهدا باشیم و در راستای دفاع از رهبر انقلاب و تبعیت از ایشان گام برداریم که این امر موجب دلگرمی خانواده های شهدا است.

حجت الاسلام صداقت اضافه کرد: اگر در صدر اسلام و در طول تاریخ اسلام مردم آن دوران از پیامبر و اهل بیت علیهم السلام پیروی و حمایت می کردند شاهد ظلم و ستم به آن حضرات نبودیم.

آحاد ملت ایران در برابر ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های معظم شهیدان خود را مدیون می دانند

سید مجید فارغیان عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نیز در این دیدار بیان کرد: به نمایندگی از جامعه مهندسان شهادت شهید مهندس محسن صداقت را به خانواده این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

وی گفت: آحاد ملت ایران در برابر ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های معظم شهیدان خود را مدیون می دانند و این اقتدار و امنیتی که امروز در کشورمان برقرار است ماحصل رشادت های مجاهدان و شهیدان است.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: حضور شهید مهندس محسن صداقت در سوریه و شهادت او به دست شقی ترین انسانهای روی زمین نشان از مسیر درست او دارد که ناشی از تربیت دینی و اسلامی در خانواده ای متدین و انقلابی است.

کد خبر 6082143

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • شب شعر غزه؛ بزرگداشت یاد شهید محسن صداقت
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل