Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:27:14 GMT

ترور دانشمند ایرانی نشان دهنده ضعف دشمنان است

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۹۹۳

ترور دانشمند ایرانی نشان دهنده ضعف دشمنان است

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: ترور دانشمند ایرانی نشان دهنده ضعف دشمنان است و ثابت می‌کند دشمن نتوانسته برنامه‌ها و معامله قرن را اجرا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهید محسن فخری زاده که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد ضمن تسلیت شهادت شهید محسن فخری‌ زاده اظهار داشت: شهید فخری زاده چهره ناشناخته‌ای نبود، وقتی دانشمند علمی در دهکده جهانی مقالات علمی می‌نویسد و در نشریات بین المللی به وفور به چاپ می‌رسد و همچنین در همایش‌ها و کنفرانس های علمی شرکت می‌کنند به طور معمول برای اهل فن و سرویس‌های جاسوسی شناخته شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از دانشمندان ایرانی به دلیل داشتن ضریب هوش بالا در موسسات علمی و بین المللی آمریکا و سایر کشورها تدریس می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی شهدایی همچون شهید مطهری، بهشتی و شهدای 8 سال دفاع مقدس را از دست داده ولی هر آنچه از ما گرفته شده به طور یقین با ظرفیت بیشتری از طریق مقام معظم رهبری به ما رسیده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آیه قرآن آدم نباید از آنچه اتفاق می‌افتد غمگین و از آینده بترسد بیان کرد:دشمنان به دنبال این هستند که  بگویند جمهوری اسلامی ناکارآمد است و با ترور دانشمندان و بزرگان کشور می‌خواهد این موضوع را به مردم القا کند.

نخستین تصویر از پیکر مطهر شهید فخری زاده در معراج شهداخون به ناحق ریخته شده شهید فخری زاده زوال مستکبران صهیونیسم را سرعت می‌بخشدبادامچیان: پرورش یافتگان مکتب شهادت راه شهید فخری زاده را با اقتدار ادامه خواهند داد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: ملت ایران باید به دشمنان ثابت کنند که نفوذ ناپذیر هستند در همین راستا در استان لرستان کمیته‌ای با حضور بسیاری از دستگاه‌های استان جهت محتوا سازی در فضای مجازی و بصیرت افزایی با حضور چهره‌هایی جهت معرفی شهید فخری زاده تشکیل شود.

وی با بیان اینکه دشمنان بارها اعتراف کرده‌اند هر کجا جمهوری اسلامی حضور داشته ما شکست خورده‌ایم تصریح کرد: ترور دانشمند ایرانی نشان دهنده ضعف دشمنان است و ثابت می‌کند دشمن نتوانسته برنامه‌ها و معامله قرن را اجرا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: ما مانع تجمع خودجوش مردم  با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین برگزاری رژه موتوری در واکنش و محکوم کردن  شهادت  شهید محسن فخری زاده نیستیم.

انتهای پیام/645/ت

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه شهید فخری زاده شهید محسن فخری ترور دانشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است:

­در زمان و زمانه‌ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواه ملت ایران به دنبال اختلاف افکنی و­ دوقطبی سازی جامعه با اجرای طرح نور بودند؛ مردم عزیز و نخبگان فهیم با ادراکی قابل ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود.

برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناخت بیشتری از­ دلایل فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، در روز‌های آینده چند پرونده مهم از باند‌های تبهکار سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند، منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوع پیش گفته؛ گزارش‌های میدانی و اخذ نظرات مردمی در کنار حمایت‌های روسای محترم جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات و سایر نهاد‌های مسئول نشان دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای طرح نور است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در­ شهر‌ها، نشان دهنده‌ی حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت زنان و بانوان سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال­ پرونده سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندان عزیز این نوید را می‌دهیم­ که در نهایت طرح نور به سمت هوشمندسازی­ پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهاد‌های متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

­در پایان قدردان کارکنان سخت‌کوش و پرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همت مسئولین محترم و انجام بموقع وظایف دستگاه‌های مسئول­ روند هوشمندسازی نیز، پرشتاب‌تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.

دیگر خبرها

  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره "طرح نور" منتشر شد /جزییات
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ "طرح نور"