Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:07:31 GMT

وزیر خارجه کوبا: با همه اشکال تروریسم مخالفیم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۱۷۵

وزیر خارجه کوبا: با همه اشکال تروریسم مخالفیم

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در ادامه واکنش‌ها به شهادت "محسن فخری‌زاده" دانشمند برجسته و ممتاز صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، "برونو رودریگس" وزیر امور خارجه کوبا ساعاتی پیش در پیامی توییتری نوشت: ما حمله تروریستی که منجر به کشته شدن دانشمند برجسته ایرانی محسن فخری زاده مهابادی شد را به شدت محکوم می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر خارجه کوبا ضمن محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه گفت: ما با تروریسم در همه اشکال و مظاهر آن مخالفیم.

وزارت امور خارجه ونزوئلا نیز روز شنبه در بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن ترور "شهید فخری زاده" خواستار پایبندی تمام کشورها به حقوق بین الملل و امنیت و صلح جهانی شد.

کاراکاس صمیمانه‌ترین همدردی خود را به مردم و دولت ایران در برابر چنین اقدام ناجوانمردانه‌ای ابراز داشته و «خورخه آرئاسا» وزیر امور خارجه ونزوئلا در صفحه کاربری خود در توئیتر، فقدان این شخصیت والای علمی را به ملت ایران تسلیت گفت.

دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا با انتقاد شدید از تمام اقدامات تروریستی در هر نقطه از جهان، اعلام کرد: وحشیگری و ترور را نمی‌توان بر روابط بین‌الملل تحمیل کرد.

بعد از ظهر روز جمعه (هفتم آذر ماه) عناصر تروریستی مسلح خودرو حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری را مورد حمله قرار داده و ایشان را به شهادت رساندند.

برچسب‌ها کوبا محسن فخری‌زاده ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوبا محسن فخری زاده ایالات متحده آمریکا کوبا محسن فخری زاده ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام های بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

امیرعبداللهیان: می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید / انتشار فیلم عزاداری کنار برج ایفل
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان