Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیرالله روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر در سه محور مواصلاتی، فارسان به چلگرد (سه‌راهی میهه)، محور فارسان به کوهرنگ (منطقه دشت زرین) و محور کوهرنگ بازفت (گردنه چری) با بارش سنگین برف مواجه هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی راهداران و اجرای عملیات برف‌روبی و پاشیدن شن و نمک در محورهای ارتباطی به ویژه گردنه‌ها در شب گذشته، در هیچ محوری بسته نماند و ترافیک در کلیه محورهای مواصلاتی استان روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان خواهشمندیم از تردد غیرضروری در نقاط برف‌خیز خودداری کرده و در صورت لزوم زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش برف چهارمحال و بختیاری محور مواصلاتی ترافیک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع برف بهاری در تمرچین پیرانشهر به ۳۰ سانتی‌متر رسید

به‌دنبال بارش برف بهاری، روستا‌ها و محور‌های مواصلاتی برخی شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی سفیدپوش شد و ارتفاع برف در تمرچین پیرانشهر نیز به ۳۰ سانتی‌متر رسید.

ارتفاع برف در گردنه زمزیران در مهاباد- سردشت هم در برخی نقاط ۲۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

بر اساس اعلام راهداری استان تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی درجریان است ولی رانندگان با در نظر گرفتن بارندگی و افزایش تردد در نوروز باید با سرعت مطمئنه و خودداری از سبقت‌های حادثه‌ساز رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • آبشارهای آرامش بخش چهارمحال و بختیاری؛ گوشه‌هایی از بهشت
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • ارتفاع برف بهاری در تمرچین پیرانشهر به ۳۰ سانتی‌متر رسید
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران