Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید برای سومین بازی متوالی و این بار در خانه موفق به کسب پیروزی نشد.
به گزارش آریا، رئال مادرید از 9 امتیاز ممکن در سه بازی اخیر تنها 1 امتیاز کسب کرده و روز های بسیار سختی را در لالیگا سپری می کند و علاوه بر مصدومیت مجدد هازارد، حالا اختلاف با صدر جدول هم به 6 امتیاز رسیده و ممکن است از این هم بیشتر شود! دقیقه `5 کرنر ارسالی بازیکن آلاوز از سمت چپ و برخورد توپ به دست ناچو یک ضربه پنالتی دیگر به نفع حریف در پی داشت؛ لوکاس پرز پشت توپ قرار گرفت و خیلی زود دروازه رئال مادرید را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دقیقه `21 توپ ربایی و سپس ضربه خوب هازارد توسط پاچکو دفع شد و در برگشت هازارد داخل محوطه جریمه نقش بر زمین شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. دقیقه `24 لوکاس پرز روی یک ضدحمله در موقعیت تک به تک قرار گرفت و قصد داشت با ضربه چیپ دروازه را باز کند که کورتوا به شکلی فوق العاده دست او را خواند و توپ را راهی کرنر کرد. دقیقه `28 ادن هازارد به علت مصدومیت جای خود را به رودریگو گوئس داد تا یک ناکامی دیگر برای ستاره بلژیکی رقم بخورد. دقیقه `38 تونی کروس روی اشتباه بازیکن آلاوز در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه اول او را پاچکو با پا و ضربه برگشتی را با واکنشی عالی راهی کرنر کرد تا بهترین موقعیت رئال مادرید اینگونه از دست برود. در حالیکه رئال مادرید سراسیمه برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد اما راه به جایی نبرد تا نیمه اول را بازنده به رختکن بروند.
دقیقه `49 رئال مادرید روی اشتباه تیبو کورتوا خیلی زود گل دوم را هم دریافت کرد؛ دروازه بان بلژیکی توپ را به خوسلو پاس داد تا این بازیکن به راحتی با یک بغل پا دروازه خالی پیش روی خود را باز کند. رئال مادرید حملات خوبی ترتیب نمی داد و به شدت در ضدحملات آسیب پذیر بود که این بار در دقیقه `62 باز هم کورتوا با واکنشی خوب مانع از گلزنی لوکاس پرز در موقعیت تک به تک شد. بلافاصله بعد از این موقعیت وینیسیوس به جای آسنسیو وارد میدان شد. دقیقه `69 تونی کروس، مارسلو و لوکا مودریچ جای خود را به ایسکو، مندی و اودگارد دادند. دقیقه `73 ضربه زمینی و خطرناک رودریگو با اختلاف بسیار کم از کنار تیر عمودی به بیرون رفت. دقیقه `87 رئال مادرید یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ کرنر ارسالی در تیر دوم مقابل پای وینسیوس افتاد و ضربه این بازیکن توسط پاچکو ناقص دفع شد تا کاسمیرو از چند قدمی دروازه خالی را باز کند. در دقیقه `5+90 ضربه خطرناک ایسکو از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت تا در نهایت بازی با دومین شکست رئال مادرید در سه بازی اخیر لالیگا به پایان رسید تا وضعیت برای تیم زیدان بحرانی شود.

- دو تیم پاری سن ژرمن و بوردو از هفته یازدهم رقابت های لیگ یک فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی دو بر دو رضایت دادند. بعد از تساوی 2-2 پاری سن ژرمن مقابل بوردو در لیگ1 فرانسه توماس توخل سرمربی PSG در پایان بازی به انتقاد تند از بازیکنانش پرداخت، آنها را به نداشتن انضباط و تلاش نکردن متهم کرده و ابراز امیدواری کرد در دیدار مهم روز چهارشنبه مقابل منچستریونایتد شاهد پاری سن ژرمن دیگری باشد.
انتقاد توخل از تیمش تنها به این بازی خلاصه نمی شود چرا که او هفته گذشته هم بعد از شکست PSG مقابل موناکو بازیکنانش را به جدی نگرفتن بازی و رها کردن فوتبال در زمین حریف متهم کرده بود. با اینکه پاریسی ها در لیگ قهرمانان لایپزیش را شکست دادند ولی دیشب در لیگ فرانسه بار دیگر در مقابل بوردو نمایشی ضعیف داشتند و به تساوی 2-2 رضایت دادند. توخل در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " ما نباید مثل نیمه دوم این بازی طوری کار کنیم که انگار هیچ کدام از بازیکنان‌مان میلی به تلاش کردن ندارد. نیمه اول مشکلی نداشت و ما ساده بازی کردیم. اما در نیمه دوم فاقد جدیت لازم برای تمام کردن بازی و رسیدن به پیروزی بودیم. ما از کمبود عزم و اراده رنج می بردیم".
سرمربی PSG در ادامه گفت: " من معمولاً از تیمم حمایت و محافظت می کنم ولی امروز چنین قصدی ندارم. بعد از بازی موناکو اصلاً نیازی به این نداشتیم که درست مثل آن بازی رفتار کنیم و امتیاز از دست بدهیم. ما در نیمه دوم بازی امروز شکست خوردیم و مسئولیت این به عهده تیم است. البته من هم به نوبه خودم مسئولیتم را می پذیرم".

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید آلاوز پاری سن ژرمن بوردو پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4

بازدید 6 تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پاری سن ژرمن با نتیجه 4 بر یک بارسا را شکست داد. در بازی رفت بارسا 3 بر 2 پاری سن ژرمن را شکست داده بود و حالا با پذیرش این شکست حذف شد. رافینیا در دقیقه 12، تک گل بارسا را زد و سپس رونالد آرائوخو در دقیقه 29 اخراج شد و بارسلونا ده نفر ادامه داد. پس از آن، عثمان دمبله در دقیقه 40 گل تساوی را برای پاریسی ها زد. ویتینیا در دقیقه 54 گل دوم پاری سن ژرمن را زد و تیمش را پیش انداخت. در ادامه کیلیان امباپه در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 89 دو گل بعدی پاری سن ژرمن را زد و بدین ترتیب این تیم فرانسوی با دبل امباپه به نیمه نهایی صعود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس