Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند  استاندار بوشهر در پیامی به مناسبت شهادت محسن فخری زاده بیان کرد: شهادت مظلومانه محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در عملیاتی تروریستی نشانه‌ای برضعف و اضمحلال استکبار جهانی در برابر عظمت علم، فناوری و اراده ایرانیان و دانشمندان پیشرو آن قلمداد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: این اقدام مذبوحانه نشان داد استکبار جهانی بنای پذیرش توفیق‌های علمی و فناوری ملت ایران را ندارد و همواره ترور سازمان یافته را در راس برنامه‌های خود تعریف کرده است.

استاندار بوشهر عنوان کرد: بدون تردید اینگونه اقدمات نه تنها موجب توقف نظام جمهوری اسلامی نمی‌شود بلکه با تقویت اتحاد ملی، مستحکم‌تر و با اقتدار مسیر توسعه و پیشرفت خود را ادامه خواهد داد.

گراوند با محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه و علم ستیزانه، شهادت چهره برجسته علمی و هسته‌ای کشورمان را به محضور رهبر معظم انقلاب، همکاران او در وزارت دفاع، خانواده و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفت و برای آن بزرگوار علو درجات را از درگاه واسعه الهی خواستارشد.

تروریست‌ها عصر جمعه(هفتم آذر) با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید فخری زاده وزارت دفاع شهید هسته ای شهید دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود