Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، ولی تیموری در نامه‌ای که برای مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فرستاده، تاکید کرده این تصمیم به دنبال تشدید بیماری کووید-۱۹ و با هدف کاهش مراجعه فعالان گردشگری گرفته شده است. معاونت گردشگری پیش‌تر از تمدید اعتبار کارت راهنمایان گردشگری تا پایان سال خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نامه معاون گردشگری که پنجم آذرماه به استان‌ها ابلاغ شده، آمده است: «به استناد بند ۱۱ مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۳۹۹/۱/۱، ابلاغی رییس دفتر رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری، با توجه به شیوع و گسترش بیماری کووید-۱۹ و ضرورت رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی به منظور صیانت از سلامت عمومی جامعه و گذار از وضعیت کنونی تشدید کرونا، با هدف کاهش مراجعات حضوری و تسهیل شرایط و تسریع فرایند بهره‌مندی فعالان حوزه گردشگری از تسهیلات بانکی، به اطلاع می‌رساند مدت زمان اعتبار تمام مجوزهای فعالیت حوزه گردشگری صادره از سوی وازرتخانه متبوع اعم از پروانه بهره‌برداری، گواهینامه حرفه‌ای، کارت مدیریت و ... تا پایان سال ۱۳۹۹ دارای اعتبار بوده و در صورت انقضای اعتبار، نیازمند تمدید دوباره نیست.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ولی تیموری معاون گردشگری مجوزهای گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، همزمان با ظهر پنجشنبه در قالب سفر استانی هیأت دولت به سمنان و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه سمنان افتتاح شد.

این خوابگاه فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان است که در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.

این خوابگاه در دو طبقه و شش واحد ۶۰ متری افتتاح شد.

سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه با مشارکت یکی از خیران استان سمنان تأمین شده است.

رئیس دانشگاه سمنان ادامه برای تکمیل این خوابگاه شامل محوطه سازی، دیوار کشی و پارکینگ و … چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی افزود: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجوی پسر را داراست.

رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

کد خبر 6081984

دیگر خبرها

  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • تا پایان فروردین: تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان