Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، این فدراسیون هر ساله رقابتی را با عنوان "لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی" برگزار می‌کند که طی آن با بررسی عملکرد فعالان بازار سرمایه در کشورهای عضو، برگزیدگان را در دو بخش بازار سهام و بازار بدهی در قالب نشان‌های طلا، نقره و برنز اعلام می‌کند.

امسال این فدراسیون ارزشمندترین نشان خود یعنی مدال طلای لیگ قهرمانان بورس‌های اروپایی و آسیایی را در بخش بازار سهام در میان شرکت کنندگان از کشورهای اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا به کارگزاری مفید از کشور ایران اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌علاوه نشان نقره این لیگ در بخش بازار بدهی نیز به کارگزاری مفید از ایران اعطا شد.

فیاس در بیانیه پایانی خود، هدف از برگزاری لیگ قهرمانان را تعیین بهترین کارگزاری در مبادلات محلی و اهدای جایزه «عضو قهرمان» عنوان کرد. از جمله مهمترین معیارهای ارزیابی کارگزاری‌ها برای انتخاب در لیگ قهرمانان این فدراسیون؛ وضعیت عملکرد آنها در معاملات بازار سهام و همچنین بازار بدهی است.

دکتر کنستانتین سارویان دبیرکل این فدراسیون طی نامه‌ای، ضمن تقدیر از کارگزاری مفید، هدف از این انتخاب را افزایش آگاهی در خصوص عملکرد کارگزاری‌های برتر کشورهای عضو این فدراسیون و ارائه فرصت‌های جدید به آنها عنوان کرد. او همچنین در بیانیه پایانی این رویداد نوشته است: «جایزه لیگ قهرمانان فرصت‌ها و دید جدیدتری را برای بهترین بازیگران به ارمغان می‌آورد.»

سال گذشته نیز که این رویداد به میزبانی بخارست رومانی برگزار شد، کارگزاری مفید یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش‌های بازار سهام و بازار بدهی به دست آورده بود.

مراسم جایزه فیاس (FEAS) با عنوان لیگ قهرمانان هر سال همزمان با برگزاری کنفرانس بورس‌های اروپا و آسیا برگزار می‌شود. البته امسال با توجه به شیوع ویروس کووید 19 این فدراسیون بین‌المللی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مراسم اعطای جایزه و کنفرانس سالانه اعلام برندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز از سوی این فدراسیون به شکل حضوری برگزار نشده ولی با توجه به تحلیل اطلاعات بورس‌های کشورهای عضو در سال ۲۰۲۰، برگزیدگان امسال همانند سال قبل معرفی شده‌اند.

طبق بیانیه فیاس، هدف از برگزاری لیگ قهرمانان بورس‌های آسیایی و اروپایی این است که بهترین اعضا از بین بورس‌های کشورهای عضو طی رقابتی سالم و تخصصی انتخاب و نسبت به رقبای خود متمایز شوند. جوایز این رقابت بر اساس دو شاخص مبادلات مالی در بازار سرمایه و بدهی تعیین می‌شود که با ارزیابی‌های انجام شده برندگان در سه سطح طلا، نقره و برنز معرفی می‌شوند.

در رقابت امسال شرکت‌های کارگزاری و خدمات بازار سرمایه از کشورهای ارمنستان، اردن، قزاقستان، یونان، بلاروس، کویت، رومانی، قبرس، سوریه، مصر، ایران، عراق، عمان، فلسطین و ازبکستان شرکت کرده بودند. 51 کارگزاری در بخش بازار سهام و 33 شرکت در بخش بازار بدهی مجموعا از 15 کشور در این رقابت حاضر بودند.

فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی یکی از فدراسیون های معتبر و مطرح جهانی در زمینه ارزیابی فعالیت های فعالان بورس های کشورهای اروپایی و آسیایی به شمار می‌آید. اخیرا بورس‌های قاره اقیانوسیه نیز به عضویت این فدراسیون درآمده‌اند تا دایره پوشش آن در میان بورس‌های جهان گسترده‌تر باشد.

پربیننده ترین آخرین اخبار سهام عدالت/ دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود سالیانه اقدام کنند سقوط آزاد ارزش پالایش یکم/ گرفتاری خریداران پالایش یکم در منجلاب ناهماهنگی‌ها ارزش سهام عدالت من (۱۴ آبان ماه) قابل توجه سهامداران «شپنا»/ اخبار انتخابات آمریکا سهامداران «شپنا» را به صف خرید کشاند ارزش سهام عدالت من (۲۴ آبان ماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارگزاری مفید کارگزاری مفید کارگزاری مفید بورس بازار سرمایه کارگزاری کارگزاری مفید سهام عدالت بورس های اروپایی و آسیایی کارگزاری مفید لیگ قهرمانان بخش بازار بازار سهام کشورهای عضو سهام عدالت بازار بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین رسولی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در مورد حضورش در المپیک پاریس بیان کرد: با توجه به اینکه من در مسابقات شرکت نکرده‌ام، کم کم در رنکینگ المپیک دارم از کسب سهمیه المپیک دور می‌شوم. در اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم رنکینگم تغییر می‌کند و بالا می‌آیم. در پرتاب دیسک مسابقات را در مکان‌های برگزار می‌کنند که باد وجود دارد و باد تاثیر زیادی در پرتاب دیسک دارد از این رو خیلی‌ها سهمیه مستقیم گرفتند. خیلی‌ها وارد رنکینگ شدن از این رو رنکینگ من پایین آمده و فکر می‌کنم در حدود ۳۰ هستم. 

او ادامه داد: اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم ۱۰۰درصد رنکینگم بالا می‌آید و جزو ۳۱ نفر قرار بگیرم و به المپیک راه پیدا می‌کنم. 

رسولی در پاسخ به این پرسش که شرایط او به چه صورت است و از حواشی نداشتن کفش جدید و خوابگاه مناسب دور شده است؟

وی تاکید کرد: اوضاع بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده است اما من ترجیح میدم راجع به این مسائل صحبت نکنم و خودم همه تلاشم را می‌کنم همه چیز را فراهم کنم. امیدوارم مانند بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی حاصل شود. با وجود اینکه فدراسیون دومیدانی دارد و دست سرپرست می‌چرخد امیدوارم آن نتیجه‌ای که خودم مد نظر دارم را بتوانم بگیرم. هدف اول من گرفتن سهمیه المپیک و سپس صعود به فینال المپیک است. 

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد انتخابات فدراسیون دومیدانی نیز گفت: من شخص خاصی را مد نظر ندارم اما امیدوارم هرچه زودتر انتخابات برگزار شود و فدراسیون سر و سامان بگیرد چون با این شرایط تمرین کردن نه تنها برای من بلکه برای بقیه ورزشکاران دو میدانی هم سخت است. وقتی فدراسیون سرپرست دارد، نمی‌داند کدام ورزشکار در سطح یک قرار دارد و کدام ورزشکار در سطح یک نیست بنابراین به حرف اطرافیان خیلی گوش می‌دهد و و کسی به درستی در جایگاه خودش قرار نمی‌گیرد. امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس انتخاب می‌شود بداند که باید چه کسی را حمایت کند و چگونه در میادین بزرگ باید نتیجه گرفت. 

دیگر خبرها

  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!