Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:13:57 GMT

جلوه‌های ویژه فیلم حیات

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۲۹۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «حیات / Life» به کارگردانی دنیل اسپینوزا و نویسندگی رت ریس و پال ورنیک محصول سال 2017 است. شش فضانورد به فرماندهی «کت» درون ایستگاه فضایی بین‌المللی در حال مطالعه روی گونه ای هستند که بر روی سیاره مریخ کشف شده‌است و ممکن است مدرکی مبنی بر وجود زیست فرازمینی بر روی مریخ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمه متوجه می‌شوند که این‌گونه از دسته جانداران چندیاخته‌ای هستند و اولین نمونه حیات خارج از زمین را شامل می‌شود؛ ولی حقیقت با چیزی که آنها می‌بینند متفاوت است. خدمه در حال مطالعه بر روی این‌گونه (که آن را «کالوین» نامیده‌اند) هستند که روش آنها باعث به‌وجود آمدن عواقبی ناگوار و ناخواسته می‌شود. گونه‌ای که آنها کشف کرده‌اند، زنده است و دارای سطح هوشی بسیار بالایی است که مانند انسان‌ها نیاز به اکسیژن، غذا و هوای کافی برای زنده ماندن دارد. جیک جیلنهال، ربکا فرگوسن، رایان رینولدز، هیرویوکی سانادا، آریون بیکر و اولگا دیگوفیچنایا در این فیلم مقابل دوربین شیموس مک‌گاروی بازی کردند. جان اکسترند موسیقی متن این فیلم را ساخت و ماری جو مارکی این اثر را تدوین کرد. جلوه‌های ویژه این فیلم توسط «اوت پست / Outpost» پیاده سازی شده که پشت صحنه آن را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی آبسرد ترور محسن فخری زاده مجید شهریاری محسن فخری زاده پشت صحنه جلوه های ویژه ویدیو فیلم سینما حیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، نمایش قدرت و توان دفاعی کشور با رژه نیرو‌های مسلح در سالروز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در مهاباد هم برگزار شد.
در این مراسم، دلاورمردان ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی در قالب یگان‌های پیاده و موتوری و خودرویی، تجهیزات و امکانات به روز نظامی را به نمایش گذاشتند.
جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا با تاکید برآمادگی کامل نیرو‌های مسلح در مقابله با انواع تجاوز‌ها و تهدیدها، از رونمایی بالغ بر ۱۱۰۰ دستگاه انواع تجهیزات روز دنیا در ارتش جمهوری اسلامی ایران خبرداد.

امیر سرتیپ دوم هرمز طبرخونی، جانشین قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا در این مراسم گفت:  نیروهای مسلح به لطف بهره مندی از دانش روز و اتکا به نیروهای داخلی بطور کامل آماده دفاع از کشور است و این اطمینان خاطر به مردم داده می شود که با توان بالای نظامی و دفاعی نیروهای مسلح هیچ دشمنی جرات تعدی و تجاوز به این آب و خاک را ندارد.

فرماندار ویژه مهاباد هم ولایی و مردمی بودن، خودکفایی، انضباط بی نظیر و اقتدار را از ویژگیهای بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: عملیات وعده صادق نشان دهنده درایت رهبری و اقتدار نیروهای مسلح است که به برکت خون شهدا حاصل شده است.

حسن عباسی، افزود: در این عملیات موشکی و پهپادی، جمهوری اسلامی ایران از کمترین تجهیزات خود استفاده کرد اما در صورت تکرار تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی، ایران، حیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و اهدای گل به دلاورمردان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج از دیگر برنامه های مراسم بزرگداشت روز ارتش در مهاباد بود.

دیگر خبرها

  • جلوه معماری اصیل ایران در کوچه دوطبقه کاشان (فیلم)
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان در طبیعت شهر قطور + تصاویر
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • حیات وحش شاهوار شاهرود
  • جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت خمبی گرمه
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت‌ خمبی گرمه
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • تیمار و رهاسازی چهار گونه جانوری در طبیعت میاندشت جاجرم
  • جلوه گری شکوفه‌های بهاری در دل طبیعت بوئین میاندشت + فیلم