Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله گفت: مطالعه تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی به خوبی نقش مهم جوانان را در پیشرفت روزافزون ایران در عرصه های مختلف به ویژه علمی نمایان کرده است؛ در چهل سال گذشته، در هر عرصه ای که جوانان متعهد و انقلابی ورود پیدا کردند، به خوبی خوش درخشیدند و امروز هم با ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم، نقش جوانان متعهد بیش از پیش مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ خانم آبام در نشست مجازی در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کلاله بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با مخاطب قرار دادن جوانان و بیان پیشینه وقوع انقلاب و دشواری های آن، دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران را برشمردند.

او خاطرنشان کرد: انتخاب نسل جوان به عنوان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، در حقیقت انتخاب یک انرژی جدید برای انقلاب اسلامی بوده و مأموریتی برای جوانان نسل امروز است که وظیفه خطیر پیشبرد گام بزرگ دوم انقلاب را به عهده دارند تا محصول تلاش چهل ساله نسل گذشته را گسترش دهند.

فعال فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله افزود: راهی که نسل گذشته تاکنون طی کرده اند، فقط قسمتی از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی بوده است و دنباله این مسیر که به دشواری گذشته نیست، باید با همت، هوشیاری، سرعت عمل و ابتکار جوانان طی شود.

خانم آبام تأکید کرد: مطالعه تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی به خوبی نقش مهم جوانان را در پیشرفت روزافزون ایران در عرصه های مختلف به ویژه علمی نمایان کرده است؛ در چهل سال گذشته، در هر عرصه ای که جوانان متعهد و انقلابی ورود پیدا کردند، به خوبی خوش درخشیدند و امروز هم با ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم، نقش جوانان متعهد بیش از پیش مورد توجه است.

او تحقق انقلاب اسلامی ایران را برخاسته از اصل بنیادین ولایت فقیه و هدیه ای الهی دانست و افزود: اینک که در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم؛ انقلابی که با تجربه چهل سال شکوه و اقتدار، خود را در جهان معاصر به عنوان «انقلاب ماندگار» به اثبات رسانده است، انقلابی که با همه انقلاب های شناخته شده رایج تفاوت جوهری داشته و برخاسته از اسلام جامع و ناب محمدی است؛ از این رو، بار مسؤلیت را بر دوش دوستداران بسی سنگین تر می کند.

مبلغ حوزه افزود: بر هر کس در هر موقعیت و منزلتی واجب و ضروری است که فرمایش رهبر معظم انقلاب در بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی که به خصوص نسبت به جوانان تأکید ورزیدند و شکی نیست که تعمق در محتوای بیانیه مذکور، هدایتگر ما در مسیر کشف ضرورت های پیش رو و ساز و کارهای دفاع آگاهانه و مقتدرانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود، مورد توجه قرار دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی انقلاب اسلامی ایران مدرسه نسل جوان انقلاب اسلامی جوانان متعهد دوم انقلاب چهل ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان نقش مهمی در آشنایی این نسل با معارف دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی مذهبی ایران اسلامی محسوب می‌شود، در ایجاد وحدت و هوشیاری مردم بر تبیین ارزش‌های معنوی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد الگوی انحرافی در بین جوانان، افزود: برگزاری جشن‌های معنوی در این دهه با مشارکت بیشتر جوانان نقش مهمی در آشنایی نسل جوان با معارف دین و ارزش‌های انقلابی و الهی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: محیط‌سازی اداری و آذین‌بندی سطح شهر برای آگاهی‌بخشی بیشتر جامعه و حضور پرشور مردم در برنامه‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این نشست ستار هدایت‌خواه مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۴۰ عنوان برنامه متنوع در دهه کرامت در استان برگزار می‌شود و به مدت ۱۱ روز خدام امام رضا (ع) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق محروم استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور پرچم امام رضا (ع) در استان، افزود: دیدار خادمان با بیماران، فعالان فرهنگی و ده‌ها دیدار دیگر در این جشن‌ها برنامه‌ریزی شده‌است.

هدایتخواه تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مختلف معنوی در ۱۲۰ بقعه متبرکه استان، همایش بزرگداشت امام‌زادگان و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 747286

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی