Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: با احیای زمین چمن مجموعه ورزشی تختی تا پایان امسال این زمین آماده بهره برداری ورزشکاران می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی آقا علی فرماندار شهرستان بوئین ‌زهرا در جلسه بررسی مشکلات و احیا زمین چمن مجموعه ورزشی تختی که با حضور مسئولان ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: تامین نیازهای ورزشی شهرستان می تواند به شناسایی استعدادهای ورزشی منطقه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  با هماهنگی‌های صورت گرفته زمین چمن مجموعه ورزشی تختی شهرستان بوئین ‌زهرا تا پایان سال جاری احیا و کشت مجدد چمن در آن صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا خاطر نشان کرد: وجود تیم‌های فوتبال متعدد و موفق در لیگ‌های استانی و صعود به مراحل کشوری، ضرورت ایجاد استادیوم و زمین چمن با کیفیت بالا را مضاعف کرده است. 

آقاعلی یادآورشد: جوانان شهرستان بوئین‌ زهرا حقشان است که از زمین چمن مناسب برای تمرین و برگزاری  مسابقه برخوردار باشند و اوقات فراغت خود را به صورت مناسبی پرکنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار بویین زهرا شهرستان بوئین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت چرای زودهنگام دام در عرصه‌های منابع طبیعی بوئین میاندشت
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان