Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: آزمون سبک کاراته پس از موافقت هیئت استان؛ سبک و تائیدیه مکتوب فدراسیون برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین در این باره اظهارداشت: با توجه به مشکلات متعددی که به دلیل رعایت نکردن مفاد آزمون ها ایجاد کرده، لازم است پس از ارائه درخواست آزمون، موافقت هیئت استان،سبک و تائیدیه مکتوب فدراسیون برای آزمون اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری تصریح کرد: ضمن تشکر مجدد از مسئولان سبک ها که مطابق با شرایط اعلام شده در موقع معیّن نسبت به تحویل مدارک و مستندات صدور احکام اقدام می کنند با توجه به مشکلات متعددی که رعایت نکردن کامل این موارد بوجود آورده درخواست می کنیم ابتدا پس از ارائه درخواست آزمون، موافقت هیئت استان، سبک و تائیدیه مکتوب فدراسیون اقدام به اخذ امتحان سبک شود.

وی ادامه داد: در هنگام آزمون می بایست تمامی مدارک متقاضی تکمیل باشد و با توجه به واریز آنلاین وجوه آزمون به حساب فدراسیون، تا اطلاع ثانوی مبالغ را فقط به حساب هیئت استان واریز کرده و از فیش های واریزی کپی داشته باشند. 

داوری گفت: همچنین لازم است ورزشکاران سنوات و سایر مقررات را مد نظر داشته و با توجه به آئین نامه های جاری، اقدام کرده و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر موضوع یا مطالب را استعلام کنند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه گزارش هایی مبنی بر دریافت مبالغی بیشتر از آئین نامه مالی فدراسیون توسط نمایندگان یا مسئولان سبکها ( البته تعداد کمی از سبکها ) وصول شده در شرایطی که متاسفانه برخی از خانواده های هنرجویان قادر به تامین هزینه های اولیه ورزش فرزندانشان نیستند، به لحاظ رعایت مباحث اخلاقی و کمک به شناسایی استعدادهای نابی که در بین این عزیزان همواره وجود داشته، تحمیل هزینه های اضافی هیچ توجیهی ندارد و از هنرجویان و اولیای محترمشان درخواست می شود از پرداخت هرگونه وجه اضافه خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!

شنیده‌ها حاکی از آن است که میراسماعیلی بعد از قوت گرفتن زمزمه‌هایی در مورد برکناری یا رفتنش از این رشته در تلاش برای برگزاری گردهمایی نمایشی با حضور برخی نیروهای هیئت‌های سراسر کشور است.

بقه گزارش چندثانیه، میراسماعیلی با صدور رای قطعی مبنی بر تصرف غیرقانونی در اموال دولتی که دی‌ماه ۱۴۰۲ در شعبه ۱۴ تجدید نظر استان تهران نیز قطعی شد، صلاحیت حضور او به عنوان رئیس فدراسیون با توجه به ماده ۲۲ اساسنامه فدراسیون‌های آماتوری که یکی از بندهای آن شرط وثاقت و امانت است، از بین رفت و به همین دلیل جامعه جودو بعد از این تاریخ هر روز منتظر تغییر وتحولات در این رشته المپیکی هستند.

 باید دید در صورت صحت خبر، کدام‌یک از هیئت‌های استانی حاضرند در برنامه‌ای این‌چنینی حضور پیدا کنند ودر واپسین ساعات حضور این مدیر ناتوان مهر همراهی او را به پیشانی حک کنند.

جامعه جودو منتظر است ببیند کدام‌یک از مسئولین وظیفه رسیدگی به این تخلف را برعهده می‌گیرند و آرش میراسماعیلی را از مسند قدرت کنار می‌گذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست