Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@14:09:54 GMT

زنگ خطر برای ۳ تیم قطری با لژیونر ایرانی

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۵۰۲

زنگ خطر برای ۳ تیم قطری با لژیونر ایرانی

نشریه «الرایه» قطر با گذشت ۷ هفته از لیگ ستارگان به بررسی تیم‌ها پرداخت و ۴ تیمی که زنگ خطر برای آن‌ها به صدا درآمده است و را معرفی کرد.

این رسانه نوشت: با گذشت هفته هفتم لیگ ستارگان برخی از نتایج دور از انتظار کسب شد، ولی تیم‌های السد، الاهلی، الغرافه و الدحیل در جایگاه اول تا چهارم ایستادند، اما در این میان زنگ خطر برای ۴ تیم به صدا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های الخریطیات در رده نهم، العربی در رده دهم و الخور و ام صلال به ترتیب در رده یازدهم و آخر قرار گرفتند. زنگ خطر برای این ۴ تیم به صدا درآمده و باید وضعیت خود را اصلاح کنند تا در پایان فصل خطر سقوط آن‌ها را تهدید نکند.

الخریطیات در این فصل پژمان منتظری، العربی مهدی ترابی و مهرداد محمدی و ام صلال روزبه چشمی را در اختیار دارد. البته الاهلی که در جایگاه دوم جدول قرار دارد و وضعیت خوبی را دارد امید ابراهیمی را به عنوان کاپیتان تیم در اختیار دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ایران قطر مهدی ترابی پژمان منتظری زنگ خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

به نقل از تسنیم سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898593

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها