Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@08:39:01 GMT

حمله پلیس آلمان به مسجدی در برلین

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۵۱۴

حمله پلیس آلمان به مسجدی در برلین

با افزایش موج اسلام هراسی در کشورهای اروپایی، پلیس آلمان با ادعایی واهی به مسجدی در برلین حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «دویچه وله»، سخنگوی پلیس شهر برلین اعلام کرد: پلیس آلمان به مسجد «دارالسلام» در این شهر حمله کرده و اتاق وابسته به جمعیت این مسجد را تفتیش کرده است.

 

سخنگوی پلیس مدعی شد که در این جمعیت پول هایی برای کمک به آسیب دیدگان کرونا جمع آوری شده که این اقدام کلاهبرداری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پلیس همچنین منزل رئیس این جمعیت را تفتیش کرد. این درحالی است که رئیس جمعیت وابسته به این مسجد این اتهامات را به شدت رد کرده است.

 

دکتر اندریاس گوتزه، کشیش مسئول گفت و گوی بین ادیان در کلیسای پروتستان نیز در این باره گفت: مسئول این جمعیت پیش از جمع آوری کمک با من مشورت کرده بود و کمک های خود را به آسیب دیدگان کرونا داده است.

 

موج اسلام هراسی در کشورهای اروپایی از جمله آلمان افزایش یافته است و پلیس این کشور نیز با این اقدامات بیشتر به حملات علیه مسلمانان  و مساجد دامن می زند.

 

ماه گذشته نیز یکی از مساجد در «هافینگن» آلمان نامه ای اسلام هراسانه دریافت کرد.

 

در نامه ای که به مسجد «اقصی» فرستاده شده آمده است: «اسلام نه به آلمان تعلق دارد و نه به اروپا» و « ما اسلام و اسلام گرایی را در آلمان ریشه کن می کنیم».

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: آلمان حمله مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: می‌دانیم جنایت مسکو توسط اسلام گرایان رادیکال انجام شده | فیلم

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در خصوص عاملان حمله تروریستی به مجتمع کروکوس سیتی در مسکو گفت: می دانیم که این جنایت توسط رادیکال ها انجام شده است. اسلام گرایانی که خود جهان اسلام با ایدولوژی آنها قرن هاست که میجنگد. ایالات متحده از طریق راه های مختلف در تلاش است با سایر کشورها جهان را متقاعد کند که طبق اطلاعات آنها ردی از کی یف در حمله تروریستی به مسکو وجود ندارد./دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • شفاف‌سازی رودیگر درخصوص پست اینستاگرامی‌اش درباره ماه رمضان
  • اِسپیَ مزگتِ؛ مسجدی رها شده در جنگل‌های گیلان
  • حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان
  • حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان
  • حواشی تبریک ماه رمضان از سوی آنتونیو رودیگر؛ انگشت توحید یا انگشت داعش؟ + عکس
  • پوتین: می‌دانیم جنایت مسکو توسط اسلام گرایان رادیکال انجام شده | فیلم
  • برلین: نباید حمله بزرگی در رفح انجام شود
  • شکایت رودیگر از روزنامه‌نگار آلمانی به خاطر افترا
  • حضور جمعیت نمازگزاران در مسجد 5 گنبدی پاکستان در ماه مبارک رمضان