Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@16:26:55 GMT

خلأ یک مهاجم شش‌دانگ در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۵۸۷

تیم فوتبال پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری نیاز به داشتن مهاجم یا مهاجمانی شش‌دانگ دارد.

خبرگزاری میزان - در یکی از دیدار‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. این در حالیست که پرسپولیس در دیدار‌های قبلی خود مقابل سایپا هم به تساوی رسیده بود و فقط مقابل صنعت نفت آبادان با یک گل به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در شرایطی دو تساوی و یک پیروزی را تا اینجا ثبت کرده که تنها یک گل در تمام این بازی‌ها به ثمر رسانده است. تک گل پرسپولیس در سه بازی اخیر را سیامک نعمتی مقابل صنعت نفت از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و به نظر می‌رسد این خبر خوبی برای فینالیست لیگ قهرمانان آسیا نیست.

پرسپولیس پس از جدایی بازیکنانی مثل علیپور و ترابی توانست تا حدودی مشکل گلزنی خود را با آوردن عیسی آل‌کثیر حل کند، اما این بازیکن هم شش ماه محروم شده و تا چهار ماه دیگر هم نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. با این شرایط، طبیعتاً این روز‌ها خلأ یک مهاجم شش‌دانگ در تیم یحیی گل‌محمدی حس می‌شود. مهدی عبدی هم با وجود تلاش‌هایی که داشته هنوز به زمان بیشتری برای جا افتادن در ترکیب پرسپولیس نیاز دارد.

کم شدن قدرت خط حمله پرسپولیس یکی از دلایل عدم گلزنی این تیم در جریان مسابقات لیگ بیستم بوده است. از سوی دیگر، این تیم باید کمتر از یک ماه دیگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، اما پرسپولیس مهاجم یا مهاجمانی ندارد که بتوانند این گره را باز کنند. ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که پرسپولیس در فینال، احسان پهلوان و وحید امیری را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: امیری و پهلوان با پرسپولیس به قطر می‌روند؛ آل‌کثیر در تهران می‌ماند

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول

آبی‌های ریاض مهمان بنفش‌های العین هستند.

طرفداری | العین و الهلال در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند.

تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار گرفته‌اند.

اطلاعات بازی العین و الهلال تاریخ برگزاری: چهارشنبه 17 آوریل ۲۰۲4 | 29 فروردین ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم بن زاید (العین) بستر برگزاری: دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان العین: رحیمی (6، 26 پنالتی و 28 پنالتی) 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • چین موشک دانگ فنگ-۲۱ را برای غرق کردن ناو‌های آمریکا ساخته است
  • کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن
  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول