Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیر علنی مجلس مقرر شد ما در برنامه‌ریزی‌هایی که باید داشته باشیم با نیت‌خوانی اراده دشمنانمان در صحنه بین المللی اقداماتی را انجام دهیم که این اقدامات دقیقا در جهت پاسخ متقابل مناسب برای این رفتارها باشد چراکه تروریست در دنیای کنونی بسیار ناپسند و محکوم بوده و اقدامی که دشمنان ما در این حوزه انجام دادند برای آنها مایه شرمساری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین فرهنگی ضمن گرامی‌داشت روز مجلس با اشاره به جزئیات جلسه غیر علنی نمایندگان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اطلاع‌‎ رسانی قبلی جهت برگزاری جلسه غیر علنی، قرار بود نشست امروز با حضور وزیر اطلاعات تشکیل شود اما در آستانه آغاز جلسه غیر علنی و طی مذاکره‌ای که رئیس مجلس با وزیر اطلاعات داشت، تصمیم بر این شد تا جلسه به وسیله نمایندگان اداره شود و عملا وزیر اطلاعات در جلسه فوق حاضر نشد.

وی افزود: در جلسه امروز رئیس مجلس، روسای کمیسیون‌ها و رئیس مرکز پژوهش‌ها و برخی از نمایندگان صحبت‌هایی پیرو جزئیات حادثه ترور شهید فخری‌زاده داشتند و همچنین ابهاماتی که وجود داشت از جهاتی روشن شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین مقرر شد ما در برنامه‌ریزی‌هایی که باید داشته باشیم با نیت‌خوانی اراده دشمنانمان در صحنه بین المللی اقداماتی را انجام دهیم که این اقدامات دقیقا در جهت پاسخ متقابل مناسب برای این رفتارها باشد چراکه تروریست در دنیای کنونی بسیار ناپسند بوده و اقدامی که دشمنان ما در این حوزه انجام دادند برای آنها مایه شرمساری است.

تکمیل می‌شود ...

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم جلسه غیر علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص‌های اقتصادی بیانگر جهت‌گیری صحیح فعالیت‌های دولت در کردستان است 

ایسنا/کردستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: شاخص‌های اقتصادی نشان می دهد جهت‌گیری فعالیت های دولت در استان مطلوب بوده است.

اکبر محمدی امروز چهارشنبه در دیدار با ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با بیان اینکه سال گذشته سومین سفر رئیس جمهور به استان انجام شد، اظهار کرد: در این سفر ۳۶۰ هزار میلیارد ریال پروژه به قیمت روز به بهره برداری رسید و در دهه فجر و هفته دولت هم بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به قیمت روز دیگر طرح افتتاح شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان ادامه داد: نرخ تورم یکی از شاخص های مهم بخش اقتصادی بوده که کردستان از سنوات گذشته وضعیت نامناسبی داشته که بخشی از دلایل وقوع آن ویژه استان بوده و پیشینه تاریخی دارد و لازمه رفع آن انجام فعالیت های زیرساختی و توسعه ای است.

محمدی با بیان اینکه سال گذشته نرخ تورم نقطه به نقطه در استان بهبود یافت و نرخ بیکاری زمستان هم ۶ درصد کاهش پیدا کرد، گفت: یکی از بیشترین کاهش های نرخ بیکاری در بین استان های مختلف کشور در زمستان و پاییز سال گذشته مربوط به کردستان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان بیان کرد: امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است که این برنامه دارای چند هدف کلان از جمله کاهش نرخ تورم و یک رقمی کردن آن، رشد هشت درصدی اقتصاد و کاهش مستمر نرخ بیکاری است.

محمدی یادآور شد: برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه و هم چنین شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی تعداد نیروهای شاغل رسمی، پیمانی و قراردادی در این سازمان را ۶۵ نفر خواند و افزود: سازمان موظف به انجام فعالیت های گسترده ای هم چون مدیریت اعتبارات عمرانی و هزینه ای، اجرای نظام فنی و مهندسی، توانمند سازی کارکنان دولت، تحلیل آمار و نقشه های بروز و ... است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اینکه این سازمان نماینده هفت دستگاه و سازمان ملی در استان است، افزود: با توجه به محدودیت ها و شرایطی که داشتیم با تلاش جمعی در بسیاری از جنبه ها و بخش ها موفق عمل کرده ایم.

در ادامه ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج هم در این دیدار با اشاره به اینکه بهار طبیعت سرفصل کار و تلاش است، اظهار کرد: انجام سه سفر رئیس جمهور به کردستان بیانگر توجه و علاقه دولت به این استان است.

ماموستا فایق رستمی ادامه داد: بودجه های کلانی در این سفرها برای استان مصوب شده است هر چند نمی توانیم مدعی شویم که همه مشکلات حل شده و بی شک رفع تنگناهای کنونی زمانبر خواهد بود ولی تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مسئولیت سنگین تری از سایر دستگاه ها برعهده دارد، گفت: یکی از مهمترین موضوعات نحوه هزینه کرد و مصارف بودجه است که تشخیص آن برعهده این سازمان است که خوشبختانه این موضوع در سال گذشته به خوبی مدیریت شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جوجه‌ریزی ۳۹۶ هزار قطعه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری یادآوری شهدای امدادگر در حال انجام است
  • انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
  • ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در همدان انجام شده است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی جوجه‌ریزی در استان همدان
  • تحقق 100درصدی جوجه ریزی در استان همدان
  • جوجه‌ریزی ۷۰۰ هزار قطعه‌ای در هفت روزه نخست سال در همدان
  • شاخص‌های اقتصادی بیانگر جهت‌گیری صحیح فعالیت‌های دولت در کردستان است 
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین