Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام،روز سه‌شنبه استودیو Rockstar Games عنوان کرد Red Dead online قرار است در تاریخ ۱ دسامبر به صورت مجزا و مستقل از بازی اصلی عرضه گردد. عنوان Red dead online تا تاریخ ۱۵ فوریه با مبلغی معادل ۴.۹۹ یورو بر روی پلی استیشن ۴ ، کامپیوترهای خانگی( در فروشگاه استیم، اپیک گیمز و راکستار گیمز لانچر) و ایکس باکس وان فروخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه کنسولی این عنوان از طریق قابلیت backward compatibility بر روی کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس قابل بازی خواهد بود.
بنا بر سخنان راکستار، برای اجرای عنوان Red dead online به حجمی برابر با ۱۲۳ گیگابایت نیاز خواهید داشت. در صورتی که کاربران به انجام بخش داستانی علاقه‌مند باشند؛ گزینه‌ای برای آن‌ها قرار دارد تا بازی را به صورت کامل و با تمام DLC موجود خریداری کنند. این گزینه شامل پک DlC bounty Hunter نیز می‌شود. این DLC قرار است هفته آینده عرضه گردد.
در بازی Red dead online، کاربران کاراکتر دلخواه خود را ساخته و با آن در دنیای غرب وحشی Red dead redemption 2 شروع به ماجراجویی می‌کنند. هر لابی سرور معمولا تا ۳۰ کاربر را جای می‌دهد و این افراد در کنار یکدیگر سناریوهای متفاوتی را تجربه می‌کنند و در دنیای این بازی به گشت‌وگذار می‌پردازند. با این حال عنوان مذکور به اندازه بازی Grand Theft Auto V online محبوبیت ندارد اما با این وجود از ساختار قدرتمندی برخوردار است که می‌تواند کاربران را تا ساعت‌ها سرگرم نگه دارد. 
شرکت راکستار علاوه بر معرفی Red dead online به عنوان یک بازی مستقل، جزییاتی در رابطه با بسته الحاقی آتی Bounty Hunter بیان کرد. همچنین این شرکت اعلام نمود که بسته الحاقی مذکور تا هفته دیگر عرضه می‌شود.
در بسته الحاقی مذکور، شاهد هجوم بسیاری از افراد خلافکار و فراری خواهیم بود که باید با آن‌ها سروکار داشته باشیم. نقش جایزه بگیری در این بسته افزایش یافته است و شما با دستگیر کردن خلافکار می‌توانید آیتم و مهارت‌های جدیدی را بازگشایی کنید و ۱۰ درجه جایزه بگیری را تجربه کنید. همچنین خلافکاران افسانه‌ای در این پک گنجانده شده است. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازی بازی آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد ، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال ، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روزهای گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس