Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک تجارت، به منظور ارتقا سطح امنیت تراکنش های مالی مشتریان در سامانه‌ی بانکداری اینترنتی، دریافت رمز یکبار مصرف در اپلیکیشن همراز را فراهم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این بانک در راستای ارتقای سطح امنیت در احراز هویت سامانه های خدمات نوین، امکان تخصیص توکن های موبایلی از طریق اپلیکیشن همراز را به مشتریان سامانه بانکداری اینترنتی فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با استفاده از این امکان، رمزهای ورود و پرداخت مشتریان این سامانه از حالت ثابت خارج شده و به صورت یکبار مصرف در اپلیکیشن همراز تولید می شود و از این طریق امنیت ورود و پرداخت در سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. در نسخه جدید اپلیکیشن همراز امکان تخصیص توکن های موبایلی با مراجعه به شعب برای مشتریان جدید و فعلی سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت اعم از مشتریان دارنده‌ی حسابهای حقوقی، حقیقی و مشترک فراهم شده است.
مشتریان بانکداری اینترنتی بانک تجارت می توانند به منظور فعالسازی رمز یکبار مصرف بانکداری اینترنتی در اپلیکیشن همراز به یکی از شعب بانک تجارت مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم درخواست رمز بانکداری اینترنتی، شماره سریال چاپی را از شعبه دریافت و کد فعالسازی را از طریق پیامک به شماره تلفن همراه ثبت شده در اطلاعات حساب مشتری ارسال خواهد شد. در حال حاضر ارسال رمز ورود از طریق پیامک امکان پذیره بوده و مشتریانی که تمایل به تغییر روش دریافت رمز از طریق همراز را دارند می توانند از این امکان استفاده کنند.
مشتریان بانکداری اینترنتی بانک تجارت به منظور آگاهی از نحوه فعالسازی رمز یکبار مصرف بانکداری اینترنتی در اپلیکیشن همراز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانکداری اینترنتی بانک تجارت اپلیکیشن همراز رمز یکبار مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

امتداد-  اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه ۴.۹.۱ رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • فقط حمل دارو اینترنتی می‌شود نه تجویز و تائید آن
  • فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز می‌شود
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد
  • انتصابات جدید در برخی ادارات کل بانک ملی ایران