Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان گفت: تداوم این وضعیت در گرو رعایت دستورالعمل ها از سوی مردم و مسئولان است. اگر رعایت نشود موج چهارم بیماری با شدت بیشتری شروع می شود

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری عصر در هشتاد و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا با تسلیت شهادت محسن فخری زاده دانشمند علمی کشور و قدردانی از تلاش همه تلاشگران عرصه مقابله با کرونا تصریح کرد: آذربایجان غربی به جهت برخورداری از برخی فاکتورها از جمله جمعیت بالای سالمند، بیماری های زمینه ای و تراکم جمعیت و چاقی زیاد مستعد روند افزایشی بیماری کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشگیری از روند ابتلا به کرونا نیازمند تداوم وضعیت فعلی در اجرای دقیق محدودیت هاست.

استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح محله محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید در تمام شهرستان ها با همکاری بسیج، شبکه بهداشت و هلال احمر و دیگر دستگاه ها اجرایی شود.

شهریاری ادامه داد: فرمانداران عملکرد مناسبی در اجرای محدودیت ها داشته اند و می بایست این روند را تقویت کنند.

وی از همراهی صنوف و مردم در اجرای محدودیت های جامع قدردانی کرد و افزود: از مردم انتظار داریم از دورهمی ها بویژه در شب یلدا پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی آذربایجان غربی جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا جلسه ستاد مقابله با کرونا پروتکل های بهداشتی کرونا در استان ها محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی دستورالعمل های بهداشتی شیوه نامه های بهداشتی کرونا در آذربایجان غربی موج چهارم کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل میراث ‌فرهنگی،گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۸۰ پروژه مرمتی، فنی و عمرانی در سطح استان در حال اجراست.

مرتضی صفری افزود: اعتبار این اداره ‌کل در سال گذشته به نسبت سال ۱۴۰۰ در تخصیص پنج برابر رشد داشته است و با حمایتهای استاندار آذربایجان‌غربی درحال حاضر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای عمرانی، مرمتی و فنی اختصاص یافته و ۸۰ طرح در حال اجراست.

صفری، با ابراز تأسف برای از بین رفتن تعدادی از خانه‌های قدیمی ارومیه در سالیان گذشته گفت: یکی از اولویتهای این اداره‌کل حفاظت از این اندک خانه‌های تاریخی شهر بوده و طرح مطالعه ویژه بافت تاریخی ارومیه به‌عنوان نخستین استان در سطح کشور به انجام رسیده که نقش مهمی در حفظ بناهای تاریخی ارومیه و خانه‌های با ارزش آن خواهد داشت.

وی اظهارکرد: تعدادی از بناهای تاریخی استان در مالکیت دستگاههای اجرایی قرار داشته و طبق قانون دستگاههای متولی وظیفه مرمت و نگهداری از بناهای تاریخی را برعهده دارند که متأسفانه در این راستا کم‌کاری شده و بسیاری از بناهای با ارزش استان در حال تخریب است و برای حفاظت آنها، یکی از برنامه‌های ما این است مالکیت یا حق بهره‌برداری از آنها به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی واگذار شود تا با عزم جهادی بتوانیم آن بناها را مرمت و حفاظت کرده و برای آن بناها کاربری فرهنگی و گردشگری مناسب تعریف کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، در ادامه از رسانه‌ها برای همراهی در حفاظت و نگهداری از آثار تاریخی و توسعه گردشگری استان تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
  • تصویب سه طرح در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی