Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@23:22:18 GMT

تحقیر اماراتی ها در تل آویو

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۶۲۴

به گزارش ایرنا از پایگاه اینترنتی "آی ۲۴ نیوز"، یک زن و شوهر اماراتی شرکت خطوط هوایی فلای دبی با وجود دعوت یک شرکت اسرائیلی به سرزمین‌های اشغالی، اجازه ورود به تل‌آویو را نیافتند.

به دنبال این اقدام، دو مسافر یاد شده در اعتراض به این برخورد با اولین پرواز به دبی بازگشتند.

مسؤولان صهیونیستی مدعی شدند که دلیل ممانعت از ورود این ۲ نفر نقص مدارک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این رویداد، از پرواز ۱۰ صهیونیست از جمله "رونین نمنی" مالک شبکه "کافیه کافیه" و از معروف‌ترین بازرگانان صهیونیست به دبی جلوگیری شد.

وی در این باره گفت: باید در یک سفر کاری به دبی می‌رفتیم، اما به خاطر آنچه اشتباه در ویزا اعلام شد، به ما اجازه سفر داده نشد.

ایرلاین‌های صهیونیستی مدعی هستند که ماه آینده حدود ۵۰ هزار صهیونیست به دبی سفر خواهند کرد.

پنج ایرلاین شامل سه ایرلاین اسرائیلی و ۲ ایرلاین اماراتی بیش از ۳۰۰ سفر را بین اسرائیل و امارات برعهده خواهند داشت.

وجود چنین مشکلاتی در میان امارات و رژیم صهیونیستی در حالی است که وزارت امور خارجه این رژیم روز شنبه از سفر نخستین گروه از گردشگران صهیونیست به دبی خبر داد.

این اتفاق درست پس از آن روی می‌دهد که شرکت فلای دبی امارات، نخستین پروازهای مستقیم خود از دبی به تل‌آویو را پنجشنبه هفته گذشته آغاز کرد.

چند هفته پیش نیز یک هیأت اماراتی به تل‌آویو سفر کرد و در آن دیدار، دو طرف ۴توافقنامه همکاری در فرودگاه بن گوریون امضا کردند که از جمله آن لغو روادید میان دو طرف بود.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی ۲۳ مرداد امسال با انتشار بیانیه مشترک از امضای توافق برای عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو و آغاز روابط دیپلماتیک میان دو طرف خبر دادند.

مراسم امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو با منامه از یک طرف و پیمان صلح رژیم صهیونیستی با امارات ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!

نسل کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها طی ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ غزه می‌گذرد بر همگان آشکار شده است. بررسی‌های انجام شده از سوی مقامات فلسطینی از کشف چندین گور دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های ناصر و الشفا که ارتش اسراییل اقدام به انجام عملیات در آنجا کرده بود حکایت دارد، موضوعی که با تحقیقات بیشتر ابعاد آن در حال گسترش است. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای مدعی شد گور‌های جمعی کشف شده در اطراف بیمارستان‌های غزه کار اسراییل نبوده است. 

در این بیانیه آمده است: ما فلسطینی‌های کشته شده طی عملیات خود را در گور‌های جمعی دفن نکردیم. این گور‌های جمعی به دست ارتش حفر نشده بود. گرچه ما در راستای تجسس برای یافتن اسرای خود، برخی از این گور‌های جمعی را نبش قبر کرده ولی اجساد را پس از بررسی بازگرداندیم. 

ارتش رژیم صهیونیستی تاکید دارد: آزمایشات به صورت بسیار دقیق و محدود در مناطقی که سازمان‌های اطلاعاتی از احتمال وجود اسرا خبر داده بودند، انجام شد. این آزمایشات با احترام به حفظ حرمت متوفی انجام شد. 

با این حال، مقامات مستقل بین المللی می‌گویند رژیم صهیونیستی به طور مستقیم مسئول حفاظت از جان غیرنظامیان در این جنگ است و شواهد نشان می‌دهد این رژیم نقشی غیرقابل انکار در نسل کشی فلسطینیان دارد. 

براساس تحقیقات صورت گرفته، تاکنون در گور جمعی کشف شده در بیمارستان ناصر که ارتش رژیم صهیونیستی در ماه فوریه اقدام به محاصره و انجام عملیات نظامی در آن کرده بود، ۳۱۰ جسد یافت شده اند. در گور جمعی کشف شده در بیمارستان الشفا نیز پیکر ۳۰ فلسطینی کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • هفت ستونی که از اسرائیل فرو ریخت!
  • ۷ ستونی که از اسرائیل فروریخت
  • بر باد رفته؛ ۷ ستونی که از اسرائیل فروریخت | تل‌آویو دیگر قادر به مدیریت اوضاع نیست
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • بالاگرفتن اختلافات میان مقامات تل‌آویو برسر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا