Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:49:35 GMT

سیدعلی - استقلال؛ 160 روز پس از دعوا!

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۶۶۴

سیدعلی - استقلال؛ 160 روز پس از دعوا!

داور جنجالی دوئل استقلال و فولاد در لیگ نوزدهم، حالا پس از ماه‌ها دوباره سوت قضاوت دیدار آبی‌پوشان را در دست گرفته و قرار است دیدار میان استقلال و پیکان را قضاوت کند.

به گزارش "ورزش سه" با مشخص شدن تیم‌های داوری برای هفته چهارم رقابت‌های لیگ بیستم، از داور دیدار حساس استقلال و پیکان نیز پرده‌برداری شد و سیدمهدی سیدعلی قاضی این نبرد مهم شد؛ داوری که هواداران استقلال خاطرات خوبی را از بازی‌های با قضاوت او ندارند و شاید روشن‌ترین خاطره از سیدعلی، دیدار پنج ماه قبل آبی‌پوشان در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز باشد که شاگردان فرهاد مجیدی در یک شب جنجالی نتوانستند فولاد را از پیش‌روی بردارند و با شکستی تلخ و البته تحمل اخراج دو بازیکن و سرمربی تیم‌شان راهی تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیداری که در آن فرهاد مجیدی به شدت به اخراج زودهنگام هافبک دفاعی تیمش معترض بود و اعتراضات تندی را چه در زمین مسابقه و چه در صفحه شخصی خود علیه سیدعلی مطرح کرد؛ حالا پس از 160 روز از آن نبرد جنجالی میان استقلال و فولاد، باید سیدعلی در حالی دیدار آبی‌پوشان را قضاوت کند که روی نیمکت این تیم، خبری از فرهاد مجیدی نیست و کاملا سیمایِ نیمکت استقلال دستخوش تغییر شده و حالا محمود فکری سکان‌دار نیمکت آبی‌هاست.

 

سیدعلی که حالا خاطرات خوبی از او در ذهن هواداران استقلال نیست، باید تمام تلاش خود را بکند تا بدون شائبه و جنجال بتواند دیدار حساس استقلال و پیکان را قضاوت کند؛ چرا که با توجه به حساسیت ویژه آبی‌ها، هر سوت اشتباهی می‌تواند موج ایجاد شده علیه او را در میان هواداران استقلال دوچندان کند.

کمیته داوران سیدمهدی سیدعلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران سیدمهدی سیدعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد

فرهاد مجیدی از جمله مربیانی است که شایعات فراوانی پیرامون احتمال بازگشتش به لیگ برتر و هدایت تیمی غیر از استقلال در موردش شنیده می‌شود، اما برخی اطرافیان او می‌گویند سرمربی اسبق استقلال قصد دارد همچنان خارج از کشور کار کند.

فرهاد مجیدی در زمستان پارسال پس از اینکه نتوانست با اتحاد کلبا آنطور که مدیران این باشگاه می‌خواهند نتیجه بگیرد، به صورت توافقی از این تیم جدا شد و حالا دوران آرامش خود را سپری می‌کند و در فوتبال فعالیتی ندارد. فرهاد چند ساعت قبل از چهره جدید خودش هنگام حضور در برج معروف خلیفه دبی در فضای مجازی رونمایی کرد و نشان داد که با عینک به دنیا می‌نگرد.

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود