Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: امروز واقعا جای نگرانی است که یک قهرمان جهان بخواهد در کشورمان دست فروشی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص کارهایی که در دستور کار این فراکسیون قرار دارد تا وضعیت ورزش و ورزشکاران بهبود پیدا کند؛ اظهار کرد: این نوید را به تمام ورزشی ها می دهم که نظام جامع ورزش را پیگیری می کنیم و از دولت خواسته ایم که لایحه خود را به مجلس تقدیم کنند تا نظارت نمایندگان مجلس بر آن اعمال شود تا ان شاءالله نظام جامع باشگاه داری را در مجلس یازدهم مصوب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهاراتش افزود: پیش نویس آن را هفته قبل از وزارت خانه خواستیم و تحویل دادند. این هفته به کمک مرکز پژوهش ها مطالعاتی را روی آن انجام می دهیم و به سرعت در دستورکار قرار می گذاریم تا چند روز آینده که بودجه به مجلس می آید بتوانیم حق قانونی ورزش را از بودجه ۱۴۰۰ بگیریم تا دین جامعه ورزش بر گردن خانه ملت ادا شود.

رئیس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه اختصاصی سال آینده که به دلیل برگزاری المپیک سال پرهزینه ای خواهد بود نیز توضیح داد: کشور ما و تمام دنیا درگیر کرونا است. آمارها نشان می دهد هر ۴ دقیقه یک نفر بر اثر کرونا فوت می کند و این در حالی است که ما از ورزش همگانی غافل شده ایم. ما در اثر کم تحرکی دچار چربی خون، قند خون و عوارض مختلف ناشی از آن می شویم و هر یک دقیقه یک نفر به این دلیل فوت می کند. متاسفانه این موضوع دیده نمی شود. جامعه امروز ما نیاز دارد به بحث ورزش بصورت ملی نگاه کند. بودجه ورزش نباید کمتر از بودجه وزارت بهداشت باشد. تاکید می کنم پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.   وی ادامه داد: از طرفی اگر بخواهیم در بعد قهرمانی سندهای افتخار کشورمان را رو کنیم؛ ورزش سهم بسزایی در افتخارآفرینی دارد. قهرمانان ورزشی ما امروز دیده نشده اند و به حقوق واقعی شان دست پیدا نکرده اند. امروز واقعا جای نگرانی است که یک قهرمان جهان بخواهد در کشورمان دست فروشی کند. ما این رسالت و ماموریت را داریم و وظیه خودمان می دانیم که از حقوق مربیان، قهرمانان و بازنشستگان ورزشی دفاع کنیم. در مجلس یازدهم عزم جدی داریم که بصورت قانونی از حقوق این عزیزان دفاع کنیم.   فروردین در گفتگو با برنامه «ورزش و جامعه» رادیو ورزش تصریح کرد: مطمئن باشید و من این قول را به شما می دهم که اتفاقات خوبی در مجلس یازدهم در جهت حمایت از ورزش کشور خواهد افتاد. البته به کمک و حمایت رسانه رادیو ورزش و تجربه ای که آن به عنوان اصحاب رسانه و جامعه علمی ورزش کشور دارد نیاز داریم تا با همفکری هم قانون قوی را در مجلس در جهت حمایت از ورزش کشور مصوب کنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه فروردین ماه سال جاری برای ۶۰ هزار خودرو اعمال قانون صورت گرفته است، ابراز داشت: این اقدام در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسید و همچنان نیز ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه ساز و خطر آفرین انجام دادند، افزود: این اعمال قانون در کاهش سوانح جاده‌ای نقش مهم داشته است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ۳۶۴ خودرو هنجار شکن توقیف شدند، ابراز داشت: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین ماه سال جاری را به همراه داشته است.

بزرگی ضمن بیان اینکه تخلفات رانندگی در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه ساز نیز با رشد ۳۰ درصد مواجه بوده است.

وی افزود: سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 6086360

دیگر خبرها

  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد