Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «بازمحمد همت» رئیس بیمارستان غزنی افغانستان امروز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که ۲۱ کشته و ۱۷ زخمی رویداد صبح امروز به بیمارستان انتقال داده شده است اما وی در باره اینکه کشته و زخمی های این رویداد همه نظامی و یا غیرنظامی اند، اشاره ای نکرد.

وزارت کشور افغانستان نیز تائید کرده است که صبح امروز یک خودرو بمب گذاری شده به یک پایگاه ارتش حمله انتحاری انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور افغانستان افزود که حمله در مسیر شهرستان «ده یک» انجام شده است اما در باره تلفات آن اشاره ای نکرد.

از استان زابل افغانستان نیز گزارش رسیده است که کاروان خودروهای «عطاجان حق بیان» رییس شورای استانی زابل نیز هدف حمله قرار گرفته اما در باره تلفات و خسارات آن هنوز گزارشی منتشر نشده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش شمار نظامیان صهیونیست خبر دادند که در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل غربی زخمی شده اند.

این در حالی که تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بر اثر حمله پهپادی و موشکی حزب الله به عرب العرامشه در الجلیل ۱۸ نفر زخمی شده اند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی این حادثه را سخت و دردناک توصیف کردند.

همزمان منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر به دنبال حمله جدید به این منطقه خبر دادند.

این درحالی است که مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که مقر فرماندهی نظامی رژیم صهیونیستی را در عرب العرامشه با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در واکنش به ترور شماری از رزمندگان در عین بعال و الشهابیه، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۳:۱۵ بعداز ظهر امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل در حمله ترکیبی با موشک هدایت شونده و پهپاد انتحاری مقر فرماندهی نظامی اشغالگران را در در عرب العرامشه هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از اشغالگران کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

منابع خبری فیلمی از لحظه اصابت پهپاد انتحاری حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در ساختمانی در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی منتشر کردند.

دیگر خبرها

  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • کلیپی از مدل حمله پهپاد انتحاری ایرانی به پایگاه اسرائیلی‌ها | فیلم
  • برادرزاده اسماعیل هنیه کشته شد
  • ببینید | حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید
  • سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت + فیم
  • حمله رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • حمایت شورای علمای افغانستان از عملیات وعده صادق
  • توزیع بیش از ۳۲ هزار پاسپورت در غزنی
  • اسرائیلی‌ها می‌دانند تلافی دوم ما چه خواهد بود