Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار هادیان فر، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از امروز تردد وانت بارهای پلاک سفید بین شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی بلامانع است.

وی افزود: تردد این وسایل نقلیه از ساعت 21 تا 4 صبح همچون سایر وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: جریمه مالکان خودروهای دارای پلاک عمومی، وانت بارهای پلاک سفید، تاکسی ها و تاکسی های اینترنتی پس از اتمام طرح حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هادیان فر بیان کرد:جریمه پزشکان و پرستاران هم پس از اعلام لیست آنها از طریق فرمانداری ها بخشیده می شود.

بیشتر بخوانید

۱۸ هزار خودرو جریمه کرونایی شدند/ کاهش ۳۹ درصدی تردد خودروها در محورهای کشور

عملکرد ناجا در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور تردد وسایل نقلیه محدودیت های کرونا جریمه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز

نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری از امروز اعمال شد.

به گزارش مهر، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیأت تطبیق فرمانداری تهران رسید، افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای امروز اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ انجام گرفت.

بر اساس مصوبه شورای شهر نرخ بلیت تک سفره مترو که فعلاً ۳,۳۰۰ تومان است، برای امروز حداکثر مبلغ ۴,۳۰۰ تومان شد و در مورد خطوط حومه برای پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی نرخ رخ داده است.

همچنین بهای بلیت برای مبلغ ورودیه در اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش یافته است و به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس‌های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس‌های عادی ۴۰ درصد افزایش داده شد و و به طور میانگین قیمت تمام شده در اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ رشد داشته است و در مورد اتوبوس‌های ارائه خدمات دربستی نیز شاهد رشد ۴۰ درصدی هستیم.

بر اساس مصوبه شورای شهر امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی نیز ۴۵ درصد است و این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از ابتدای اردیبهشت

دیگر خبرها

  • اسلحه‌های مجوزدار در صورت استفاده غیرمجاز ضبط شوند
  • مهاجرت کادر درمان می‌تواند آسیب جدی برای نظام سلامت باشد
  • نجات جان بیمار با اقدام به موقع کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع)
  • فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح جامع برقی سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز
  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی