Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مقامات افغانستان بر اثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در ولایت غزنی تاکنون ۲۱ تن کشته و ۱۷ تن زخمی شده‌اند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مسئولان در ولایت غزنی تایید کردند که در نتیجه انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در نزدیکی پایگاه کندک حفظ نظم و امنیت عمومی، دست‌کم ۲۱ نیروی امنیتی کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازمحمد همت، رییس بیمارستان ولایتی غزنی گفت که در این انفجار که صبح امروز (یک‌شنبه، ۹ آذر) در منطقه «قلعه‌ی جوز»، در حوزه سوم امنیتی شهر غزنی رخ داده، ۱۷ نیروی امنیتی نیز زخمی شده‌اند.

به گفته وی، کشته و زخمی‌های این حادثه هم‌اکنون به بیمارستان ولایتی غزنی منتقل شده‌اند و این آمار ابتدایی است و ممکن تغییر کند.

«طارق آرین»، سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت که یک «عامل انتحاری» خودروی مملو از مواد منفجره را در مسیر راه شهرستان ده‌یک در غزنی منفجر کرده است.

به گفته وی، این حادثه حوالی ساعت ۷:۳۷ صبح امروز رخ داده است.

نصیراحمد فقیری، رییس شورای ولایتی غزنی در صفحه فیسبوک خود نوشته است که بعد از وقوع انفجار در این منطقه، صدای درگیری نیز شنیده شده است.

تاکنون شخص و یا گروهی مسئولیت این رویداد را به عهده نگرفته است.

ولایت غزنی در جنوب افغانستان از ولایت‌های ناامن است که در بیشتر نقاط این ولایت طالبان حضور و فعالیت گسترده دارند.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انفجار مرکز افغانستان ولایت غزنی طالبان عامل انتحاری شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند