Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز یکشنبه 9 آذر – 29 نوامبر در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

شب گذشته رئال مادرید در خانه مقابل دپورتیوو آلاوس شکست خورد و اتلتیکو از سد والنسیا گذشت. امروز بارسلونا نیز از ساعت 16 و 30 به وقت ایران میزبان اوساسونا است. بررسی مطبوعات اسپانیا در روز گذشته را در اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکا چاپ مادرید در جلد امروز خود از تیم زیدان صحبتی نکرد و تمام صفحه خود را به درخشش اتلتیکو با سیمئونه اختصاص داد.

مارکا با تیتر «شکست ناپذیر» از عدم باخت تیم سیمئونه در این فصل نوشت و درخشش آنها صحبت کرد.

مارکا همچنین از تشویق دیگو سیمئونه آرژانتینی برای درگذشت دیگو مارادونا نوشت و این صحنه را بسیار احساسی خواند.

آ.اس چاپ مادرید تیتر «رئال خُرد شده» را برای جلد امروز خود انتخاب کرد. شب گذشته تیم زیدان با اشتباهات عجیب بازیکنان خود شکست 2 بر یک را تجربه کرد تا پس از 3 بازی نتواند در لالیگا به برتری دست یابد.

رئال مادرید اکنون 17 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

اسپورت چاپ بارسلونا از مصدومیت ادن هازارد نوشت و از باخت رئال مادرید مقابل آلاوس صحبت کرد. رسانه بارسایی همچنین از بازی امروز آبی‌اناری ها مقابل اوساسونا حرف زد و نوشت: اکنون وقت واکنش است.

اسپورت معتقد است که بارسلونا با برد خوب مقابل دیناموکیف اکنون باید واکنش نشان دهد و بتواند مسیر لالیگایی خود را عوض کند.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا تیتر «هدف ساده» را انتخاب کرد و از ساده گل خوردن تیم زیدان نوشت. رئال شب گذشته با اشتباهات عجیب بازیکنان خود شکست 2 بر یک را تجربه کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان کورتوا لالیگا مسی بارسلونا مطبوعات اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود

شکست کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، هنوز از ذهن ژوزه مورینیو پاک نشده است

طرفداری | ژوزه مورینیو اخیرا مصاحبه مفصلی با نشریه تلگراف انجام داده و راجع به موضوعات مختلفی در کارنامه مربی‌گری خود صحبت کرده‌است. آقای خاص در بخشی از این گفتگو، به دوران حضورش در رئال مادرید نیز اشاره و اذعان کرد که بدترین شب زندگی‌اش را زمانی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، تجربه کرده‌است:

در فصل ۲۰۱۱/۱۲  ما بهترین تیم اروپا بودیم. قهرمان لالیگا شده بودیم و توانستیم رکورد امتیازگیری و گلزنی در طول یک فصل را بشکنیم. می خواستیم با پیروزی برابر بایرن مونیخ، به فینال برسیم و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل فوق‌العاده خود را تکمیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و ما حذف شدیم. شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود.

آقای خاص به کدام بازی اشاره دارد؟

به مانند فصل جاری، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۱/۱۲ نیز به هم برخورد کردند. بازی رفت در مونیخ با برتری ۲-۱ میزبان به اتمام رسید و در بازی برگشت نیز همین نتیجه رقم خورد، اما این بار به سود رئال مادرید. آرین روبن با گل خود در دقیقه ۲۷، بریس کریستیانو رونالدو در دقایق ابتدایی را بی‌اثر کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها، کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس به شکلی عجیب ضربات خود را از دست دادند و تنها ژابی آلونسو ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در سمت مقابل اما با وجود ناکامی تونی کروس در گل کردن پنالتی خود، داوید آلابا، ماریو گومز و باستین شواین اشتایگر دروازه ایکر کاسیاس را باز کردند تا شاگردان یوپ هاینکس صعود شیرینی به دیدار نهایی داشته باشند.

ناراحتی مورینیو از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد