Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-25@09:33:40 GMT

طرح مجلس برای لغو اجرای پروتکل الحاقی

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۹۳۶

طرح مجلس برای لغو اجرای پروتکل الحاقی

به گزارش «نماینده»،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه موضوع ترور شهید فخری‌زاده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان نقطه نظر خود را پیرامون این حادثه تلخ مطرح کردند. 

وی افزود: جمع‌بندی جلسه این بود که مجلس به روند بازرسی‌های آژانس خوشبین نیست و به بازرسان این سازمان مشکوک است چرا که منشأ بسیاری از اتفاقات تلخ و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را همین رژیم بازرسی‌های آژانس می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر همین اساس تصمیم گرفته شد طرحی تهیه و به تصویب برسد که طبق آن اجرای پروتکل الحاقی در مورد بازرسی‌های آژانس از تأسیسات هسته‌ای کشورمان لغو شود. 

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروتکل الحاقی از ابتدا هم داوطلبانه بوده که براساس این طرح باید لغو شود.

وی افزود: پاس گل هایی که ما در بحث بازرسی‌ها به آژانس می‌دهیم هیچ نتیجه مثبتی برای ما نداشته و تنها ثمرش ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان بوده است.

سلیمی داشت:‌ به احتمال زیاد طرح لغو اجرای پروتکل الحاقی در همین هفته در دستورکار مجلس قرار خواهد گرفت و به همین خاطر ممکن است صحن مجلس یک جلسه بیشتر داشته باشد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: پروتکل الحاقی مجلس نماینده اجرای پروتکل الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: مهندسان ایرانی در بیش از ۲۰ کشور جهان در حال اجرای پروژه‌های برق و آب هستند
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت و هوشمندی ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد