Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر و در مورد پیروزی استقلال برابر ماشین سازی تبریز گفت: در نیمه اول شاهد بازی دلچسبی نبودیم اما در نیمه دوم استقلال توانست از یک ضربه ایستگاهی استفاده کرده و پیروز میدان شود. حضور دیاباته در زمین باعث شد تا قدرت تهاجمی استقلال افزایش پیدا کند و شاید اگر دیاباته زودتر به زمین می‌آمد استقلال به گل‌های بیشتری دست پیدا می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزامی در مورد دیدار روز سه شنبه استقلال برابر پیکان تهران هم گفت: پیکان حریف خطرناکی است و حتی می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود. امیدوارم بازیکنان استقلال با برد برابر ماشین سازی دچار غرور نشده و با آمادگی کامل به مصاف پیکان بروند تا بتوانند با پیروزی در این دیدار به سه امتیاز بازی دست پیدا کرده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد عملکرد داور این دیدار هم گفت: قضاوت کردن در مورد کار داور سخت است. باید جای داور باشیم تا بتوانیم شرایط او را درک کنیم. در مجموع قاضی میدان عملکرد خوبی داشت بجز صحنه‌ای که بر روی قائدی خط بود و تنها صحنه مشکوک این دیدار بود.

وی در خصوص عملکرد تیم ماشین سازی هم گفت: با بازی که از این تیم دیدیم فکر می‌کنم این تیم به همراه سرمربی جوانش آینده بسیار خوبی دارد و مطمئناً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. این تیم جوانان با انگیزه‌ای دارد و مطمئناً می‌تواند مقابل تیم‌های صاحب نام نتایج غیرقابل انتظاری بدست بیاورد.

کد خبر 5081700

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین فرزامی تیم فوتبال استقلال تهران محمود فکری لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال دیه گو مارادونا فدراسیون فوتبال والیبال تیم فوتبال ماشین سازی تکواندو باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی مصطفی کارخانه تیم فوتبال نساجی مازندران ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب بعد از دو باخت پیاپی در هفته گذشته، با شکست ولورهمپتون موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. میکل آرتتا در نشست خبری پس از بازی از عملکرد بازیکنانش تمجید و از اتحادیه فوتبال انگلیس بابت برنامه‌ریزی فشرده و نبود زمان کافی برای ریکاوری و استراحت انتقاد کرد.

بازی نکردن برخی بازیکنان؟
ما در مونیخ ماندیم. فکر کنم یکی دو ساعت خوابیدیم. بیدار شدیم، شروع کردیم به صحبت در مورد ولوز، آنچه بازیکنان نیاز دارند انجام دهند و اینکه چگونه قرار بود بهترین شرایط را برای پیروزی در این بازی ایجاد کنیم. بازیکنان امروز باور نکردنی بودند. اگر می‌خواهید در مسابقات بزرگ حضور داشته باشید باید کارهای خاص و ویژه‌ای انجام دهید. باید عاشق رقابت باشید و به‌نظرم این بازیکنان عاشق بازی کردن برای آرسنال هستند.

تعداد تغییرات تیم؟
ما به نحوه مدیریت بازی فکر کردیم. ما گزینه‌های زیادی برای این کار داشتیم. آنهایی که بازی کردند خوب بودند و خوشحالم که پیروز شدیم.

برنامه فشرده تیم‌ها و صحبت‌های پپ در این مورد؟
این فقط در مورد من و پپ و آرسنال و سیتی نیست. درباره سلامت بازیکنان است. از هر زاویه‌ای که به این برنامه نگاه کنید می‌فهمید که درست نیست. بیایید از بازیکنان محافظت کنیم و هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا به آنها کمک کنیم تا ریکاوری کنند و بتوانند در بازی‌ها حاضر شوند.

عملکرد خوب مدافعان؟
عالی بودند. به‌شدت شکست‌ناپذیر و قدرتمند در جدال‌ها. در حمله هم جز چند موقعیتی که از دست دادیم خوب بودیم و در کل از عملکرد تیم راضی هستم.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود