Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@06:28:42 GMT

امروز، آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۹۷۹

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکنون بیش از ۶۰ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون دکتری ثبت نام کردند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است از روز سه‌شنبه ۱۲ تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴ اسفند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندرج در بند ۳۹ تقاضانامه تعیین می‌شود. بنابراین متقاضیان باید با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سئوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آزمون دکتری سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  و بنابر اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، با سراسری شدن خدمات سامانه پنجره واحد زمین به ۱۶ استان باقیمانده کشور، هزاران هکتار از اراضی کشور با استفاده از هوش مصنوعی مورد پایش قرار گرفت. بر اساس این اعلام، سامانه پایش اراضی که یکی از دو زیرسامانه پنجره واحد زمین است و نیز وظیفه پردازش و مقایسه تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از تغییر کاربری در بازه‌های زمانی مختلف و با تکیه بر هوش مصنوعی را به عهده دارد، موفق به شناسایی بیش از ۴۰ هزار تغییر کاربری شد که این تصاویر حفاظت ۲۰ هزار هکتار از اراضی سراسر کشور را در پی داشته است. در همین راستا، استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای زمین که توسط دو شرکت دانش بنیان انجام شد باعث بهبود ۴۵ درصدی در دقت شناسایی تخلفات نسبت به ابتدای سال جاری شده است. زیرسامانه درگاه متقاضیان مردمی که به صدور مجوز‌های زمین محور می‌پردازد نیز با اتصال حدود ۲۴ دستگاه از ۴۷ دستگاه اجرایی و با کاهش محسوس زمان انتظار برای متقاضیان دریافت مجوز و بدون نیاز به مراجعه حضوری، نسبت به صدور مجوز‌های مختلف می‌پردازد به طوری که تا کنون بیش از ۴۹۰ هزار درخواست، توسط بیش از ۳۷۸ هزار متقاضی دریافت خدمت و مجوز در پلتفرم زمین ثبت شده است. پاسخگویی به این درخواست‌ها که پیش از این ماه‌ها به طول می‌انجامید، با استفاده از خدمات سامانه زمین در مقایسه با قبل به ۵۰ درصد کاهش یافته است و در حال حاضر در بسیاری موارد در کمتر از ۹۰ روز، مجوز درخواستی متقاضیان صادر می‌شود. مجوز‌هایی که توسط سکوی زمین صادر می‌شود، نیازمند تبادل استعلام‌های متعددی در میان دستگاه‌های متولی است که همگی رایگان و بعضا بلادرنگ پاسخ داده می‌شوند. پیش از این که سامانه زمین فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کند، برخی دستگاه‌ها به طور غیرقانونی برای پاسخگویی به استعلامات، اقدام به اخذ وجه از مردم می‌کردند که با آنها برخورد شد. بنابر این گزارش، سامانه پنجره واحد زمین توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران و با همکاری دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی راه‌اندازی شده و بهره‌بردار این سامانه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور است. سامانه پنجره واحد زمین به نشانی iraneland.ir هم اکنون آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

دیگر خبرها

  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳