Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در متن تقدیرنامه محسن حاجی میرزایی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: در روزهایی که جامعه جهانی و به ویژه هم وطنان با شیوع ویروس منحوس کرونا درگیر شده‌اند، کادر درمان کشور اعم از مدیران، متخصصان، پرستاران و پزشکان این سرمایه‌های انسانی کشور در خط مبارزه با این بیماری فراگیر، با شوق انسان دوستانه و تلاش خستگی ناپذیر به صورت شبانه روزی به خدمت به مردم شریف و بیماران درگیر کرونا پرداختند و درس عشق و ایثار را با نغمه‌های امید و ایمان سرودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از این تقدیرنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوزه سلامت و بهداشت کشور به نمایندگی از سوی جامعه فرهنگیان کشور از زحمات ارزنده و نقش شگرف دکتر نمکی و کادر درمان که با توانمندی‌های تخصصی و اهتمام دلسوزانه حماسه‌های بزرگ انسانی را خلق کرده و هزاران هموطن را درمان و جان دوباره بخشیده‌اند، تشکر و سپاسگزاری کرد و افزود: بر وجود ارزشمندتان به درگاه خداوند سبحان جبین ستایش و شکرگزاری به سجده می‌گذارم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سلامتی و توفیق روز افزون در استمرار خدمت به مردم شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای شما که ترجمان عشق و فداکاری هستید، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه یگانه هستی بخش خواهانم.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی محسن حاجی‌ میرزایی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی محسن حاجی میرزایی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی محسن حاجی میرزایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، آیت الله محمدعلی آل هاشم ظهر امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: سرعت بخشی به عملیات پروژه بیمارستان یک هزار تختخوابی یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم این استان و بلکه استان‌های شمال غرب کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی به عنوان قطب درمانی شمال غرب کشور و حتی کشورهای همجوار محسوب می‌شود، انتظار می‌رود دولت و وزارت متبوع حمایت‌های کافی را در خصوص تکمیل این بیمارستان داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

آیت الله آل هاشم اضافه کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبود تجهیزات و زیرساخت‌ها، کارهای فوق العاده‌ای در عرصه بهداشت و درمان به وقوع پیوسته است و معتقدیم امکانات کفاف این خدمت را نمی‌دهد از این رو تجهیز بیمارستان‌ها و ارائه خدمات در مناطق محروم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: حضور چهره‌های متعهد و متخصص در صدر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز باعث شده است تا مشکلی را در این دانشگاه نداشته باشیم.

کد خبر 745521

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت