Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:57:20 GMT

شکست بوکسور ایرانی در رینگ انگلیس

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۰۰۸

در مبارزه شب گذشته به میزبانی انگلیس محمدعلی بیات مقابل رقیب خود شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدعلی بیات که پیش از این فقط در 17 مبارزه خود یک باخت را متحمل شده بود، شب گذشته در مبارزه ای برای بهبود رنکینگ جهانی خود به مصاف بوکسوری از نیوزلند رفت. 


این بوکسور ایرانی بعد از 8 راند مبارزه نتوانست مثل رقبای قبلی اش "جک مسی" را هم ناک اوت کند و شکست را پذیرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


"موعلی" مقابل این حریف نیوزلندی نمایش خوبی داشت، اما بوکسور قدرتمند بعد از 8 راند مبارزه به عنوان برنده دستش بالا رفت.


این دومین شکست محمدعلی بیات در دوران حرفه ای اش بود. او 16 رقیب خود را با ناک اوت شکست داده بود، اما برای دومین بار طعم شکست را چشید.

بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهل و پنجم لیگ جهانی کاراته کامبت با عنوان KC45 DUBAI و سری چهارم مسابقات جوجیتسو پیت سابمیشن موسوم به Pit Submission Series 4، اول اردیبهشت ماه در استادیوم ۵ هزار نفری تنیس دوبی برگزار خواهد‌ شد.

در دسته سنگین‌وزن، پویا رحمانی، نخستین مدال‌آور طلای تاریخ ایران در کشتی ساحلی در برابر 'کاینان دوراته' برزیلی که ۹ بار قهرمانی جوجیتسوی جهان را در کارنامه خود دارد قرار خواهد‌ گرفت.

در دسته پر‌ وزن، علی زرین‌فر، عضو سابق تیم ملی موی‌تای، نایب قهرمان بازی‌های جهانی ۲۰۱۷، قهرمان بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی ۲۰۱۷ و قهرمان سازمان مبارزه کونلون در سال ۲۰۲۳، در برابر 'هوآنگ شوارلو' چینی، دیگر مبارز با تجربه سازمان مبارزه کونلون و مبارز پیشین سازمان وان، مبارزه خواهد ‌کرد.

در دسته خروس‌ وزن، علی معتمد، مبارز پیشین سازمان وان نیز به مصاف 'آدام نوی' الجزایری-فرانسوی، دیگر مبارز اسبق این سازمان و دارنده دو عنوان قهرمانی جهان موی‌تای آماتور (ایفما) خواهد ‌‌رفت. این برای نخستین‌بار است که کاراته کامبت مسابقات خود را در خاورمیانه برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید | بازیکنان لیگ برتری در ترکیب رقیب تیم ملی
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • این هونگچی می خواهد بنتلی باشد! (+تصاویر)
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد