Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکارچی غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در زیستگاه‌های شهرستان توسط یگان حفاظت محیط زیست خواف دستگیر شد.

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف گفت: با توجه به گزارشات و اطلاعات واصله مبنی بر حضور یک گروه شکارچی غیرمجاز در زیستگاه‌های طبیعی این شهرستان، بلافاصله یگان حفاظت این اداره به منطقه اعزام شده و ۱ نفر از افراد بومی شهرستان را که از شکارچیان غیرمجاز و دارای سابقه قبلی در خصوص شکار و صید جانوران وحشی بوده دستگیر که یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه‌زنی و تعداد ۱۲ عدد فشنگ ساچمه‌زنی کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورمحمدی ضمن اشاره به اینکه یکی از تهدیدهای جدی حیات وحش منطقه شکار غیرمجاز بوده است، اظهار کرد: با متخلفانی که به هردلیل در فصل و زمان ممنوعه با اسلحه شکاری در زیستگاه‌های شهرستان حضور داشته باشند برخورد می‌شود و ضمن تشکیل پرونده قضایی، موضوع شروع به‌شکار از طریق مراجع محترم قضایی تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری شکارچی غیر مجاز خواف حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد

به گزارش قدس خراسان، محسن چهکندی با اعلام این خبر افزود: این انشعابهای غیر مجاز بعد از شناسایی با پرداخت جریمه و خرید انشعاب قانونی به انشعاب مجاز تبدیل شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح برخورد با انشعابات غیرمجاز آب و صیانت از منابع آبی، گشت‌های مشترک آب و فاضلاب با همکاری نیروی انتظامی با عنوان "گشت آب" در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز بیشتر مربوط به بخش‌های مسکونی، تجاری و باغها بود، تصریح کرد: علاوه بر این تعداد ۹۰ فقره انشعاب غیرمجاز نیز در قالب این طرح پارسال در شهرستان خواف قطع شد.


وی در خصوص زیان های انشعابات غیرمجاز آب تصریح کرد: مصرف غیرمجاز آب نه تنها موجب هدر رفت این مایه حیاتی منجر می‌شود، بلکه به شبکه توزیع آب نیز آسیب می‌رساند و حقوق مشترکان قانونی را تضییع می‌کند.
چهکندی گفت: گشت آب به صورت مستمر در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف در حال فعالیت و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند.
از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.
مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیر مجاز در روانسر
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند