Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطر عملیات ترور «محسن فخری زاده» در نزدیکی تهران را محکوم کرد و این اقدام را تهدیدی را برای ثبات منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی،«شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود «محمد جواد ظریف»، ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای ایران را در نزدیکی تهران محکوم کرد و این اقدام را تهدیدی برای ثبات منطقه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت امور خارجه قطر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: دو طرف در این تماس تلفنی روابط  همکاری دو جانبه و مسایل مشترک را بررسی کردند.

 

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی در این تماس به شدت انفجار رخ داده در تهران و ترور شهید محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری در وزارت دفاع ایران را محکوم کرد و این اقدام را نقض آشکار حقوق بشر دانست.

 

وی تاکید کرد: اینگونه اقدامات تنها ریختن روغن بیشتر بر روی آتش است. آن هم در زمانی که منطقه و جامعه بین الملل به دنبال راه هایی برای کاهش تنش و بازگشت به میز گفتگو و دیپلماسی است.

 

وزیر امورخارجه قطر ، ایران را به خویشتنداری و تلاش برای دستیابی به راه حل های ریشه ای دعوت کرد.

 

شهید فخری زاده در عصر روز جمعه هفتم آذر 1399 در شهر آبسرد در شهرستان دماوند به شهادت رسید. یک خودروی نیسان کنار خودروی فخری زاده منفجر شد و پس از آن تروریستها از داخل یک خودرو به سمت خودروی حامل وی شلیک کردند که در جریان این درگیری، وی به شهادت رسید.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده قطر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

گروهک تروریستی منافقین از خرداد ۱۳۶۰ و پس از عزل بنی صدر به صورت رسمی عملیات مسلحانه و ترور را برای مقابله با انقلاب مردم ایران برگزیده بود، در طول این سال‌ها دست به جنایات زیادی در حق مردم ایران زده است.

کارنامه جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین، تاریخی سیاه و ضد بشری را شامل می‌شود که سند قتل عام بیش از ۱۷ هزار غیرنظامی ایرانی است.

در کارنامه این گروهک تروریستی فهرست بلندی از ترور شخصیت‌های سیاسی، علمی و مذهبی ایران وجود دارد؛ ترور ۷۲ نفر از شخصیت‌های سیاسی کشورمان با انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی، ترور ناکام مقام معظم رهبری، ترور شهیدان رجایی و باهنر، ترور آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله قدوسی و آیت‌الله مدنی، ترور صیاد شیرازی و ترور دانشمندان هسته‌ای از دیگر اقدام‌های تروریستی این گروهک است از این روی دادگاه کیفری رسیدگی به اتهامات این گروهک از سال گذشته آغاز شده است.

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به جنایات و اقدامات اعضای گروهک تروریستی منافقین ۲۱ آذر ۱۴۰۲ آغاز و تاکنون ۱۰ جلسه از دادگاه متهمان این پرونده برگزار و کیفرخواست متهمان توسط نماینده دادستان قرائت شده است.

کد خبر 6085985

دیگر خبرها

  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • بهترین روش سرخ کردن بادمجان با کمترین روغن (فیلم)
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • لحظه هولناک فرو ریختن مناره یک مسجد در اثر طوفان شدید + فیلم
  • لحظه هولناک فرو ریختن مناره یک مسجد در اثر طوفان شدید (فیلم)