Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@07:26:39 GMT

400 واگن متروی تهران نیازمند تعمیر

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۱۲۹

400 واگن متروی تهران نیازمند تعمیر

تین نیوز

معاون حمل ونقل، ترافیک شهرداری تهران در بازدید از ایستگاه مترو امیرکبیر اعلام کرد: در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه واگن مترو از مجموع ۱۵۰۷ دستگاه واگن مترو تهران نیازمند اورهال کردن است .

 به گزارش تین نیوز،  سید مناف هاشمی در بازدید از ایستگاه مترو امیرکبیر با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد عملیات سیویل در این ایستگاه به اتمام رسیده است گفت: تنها نصب بخشی از تجهیزات و پله برقی ها در این ایستگاه باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ایستگاه مترو «امیرکبیر» به عنوان یکصد و سی امین ایستگاه مترو پایتخت به بهره برداری میرسد تصریح کرد: این ایستگاه در خیابان ۱۷ شهریور و در خط ۶ مترو واقع شده است .

به گفته هاشمی، ساخت و بهره برداری از ایستگاه «امیر کبیر» بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است اظهار کرد: با بهره برداری از ایستگاه «برج میلاد»و «امیر کبیر» طی روزهای آینده، بهره برداری از ۱۰ ایستگاه دیگر در خط ۶ و ۷ مترو تا پایان سال جاری در دستور کارمان است.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل، ترافیک شهرداری تهران؛ وی درادامه گفت: در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه واگن مترو از مجموع ۱۵۰۷ دستگاه واگن مترو تهران نیازمند اورهال کردن است که در تلاشیم از منابعی که برای اورهال کردن اتوبوس ها در نظر گرفته ایم ، قطارهای مترو را نیز اورهال کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایستگاه مترو امیرکبیر دستگاه واگن مترو بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری مرحله نخست راه آهن رشت - بندرکاسپین به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از روند ساخت راه‌آهن رشت - بندرکاسپین گفت: با تلاش‌های و پیگیری‌های انجام شده، مرحله نخست راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است و‌مرحله دوم آن که شامل افزایش ظرفیت بارگیری و تعداد واگن ها است نیز به زودی تکمیل خواهد شد.
استاندار گیلان امروزدر بازدید از روند ساخت راه‌آهن رشت- بندرکاسپین مسیر منطقه آزاد انزلی تا ایستگاه پیربازار را با  استفاده از واگن «درزین» طی و در این مسیر با مسئولان متولی و کارشناسان این طرح گفت و گو کرد.


 استاندارگیلان همچنین پس از بازدید این پروژه مهم ملی در جمع خبرنگاران حضور یافت .
دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم  به تعهدات خود در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی و زیرساختی عمل می‌کند، گفت : وعده داده بودیم که پروژه هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار و راه‌آهن رشت-بندرکاسپین را قبل از پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسانیم که خوشبختانه آزادراه منجیل- رودبار هفته آخر اسفند زیر بار ترافیک رفت.
وی با اشاره به تکمیل مرحله نخست راه‌آهن رشت - بندرکاسپین افزود:مرحله نخست این راه‌آهن آماده بهره‌برداریست و‌مرحله دوم شامل افزایش ظرفیت بارگیری و تعداد واگن است که به زودی تکمیل می‌شود.
 دکترعباسی با اشاره به سفر رییس جمهور به گیلان در آینده نزدیک گفت: تمامی مراحل ساخت راه‌آهن رشت - بندرکاسپین از جمله مسائل ایمنی، امنیت ریل‌ها و واگن‌ها راستی آزمایی شده و آماده بهره‌برداری است.
وی تصریح کرد: این طرح مهم که نقش بسزایی در توسعه گیلان و تبادلات تجاری ایران اسلامی دارد در سفر دکتر رئیسی رئیس جمهور به گیلان افتتاح خواهد شد.
 استاندار با بیان اینکه هدف بعدی دولت سیزدهم افتتاح راه‌آهن رشت - آستارا است، تصریح کرد: در اجرای پروژه راه آهن رشت - آستارا بسیار در افزایش ترانزیت کالا به کشورهای حاشیه خزر، عضو اتحادیه جهانی شانگهای و اوراسیا کمک می‌کند از این رو دولت در تلاش است این طرح با کمترین خسارت به اراضی کشاورزی و عرصه‌های در اختیار مردم انجام شود.
پروژه راه آهن رشت - کاسپین - انزلی به عنوان بخشی از طرح راه آهن قزوین - رشت و آخرین قسمت از کریدور جنوب به شمال است که در تجارت کشور، منطقه خاورمیانه، آسیای میانه و اوراسیا تحولی بزرگی ایجاد می کند.
عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت- کاسپین در سال ۹۸ آغاز شد؛ اجرای این پروژه علاوه بر اهمیت در حمل و نقل داخلی، بار و مسافر استان از نظر ایجاد یک کریدور ریلی جدید برای صادرات و واردات و نیز ترانزیت کالا از مناطق شمالی کشور به خلیج فارس، آب‌های آزاد بین‌المللی و دیگر کشورهای همسایه ایران نیز بسیار مهم است.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • ۱۵ هزار ‬قطعه از تاسیسات مورد نیاز شرکت نفت گچساران از سوی متخصصان داخلی ساخته شد
  • توضیحات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره واردات واگن‌های مترو
  • ۱۰ اقدام بزرگ دولت سیزدهم برای توسعه حمل و نقل عمومی
  • ماجرای سنگ اندازی برای واردات واگن های متروی تهران چیست؟​
  • ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
  • ◄ اتصال قراملک به بازار تبریز با بهره برداری از خط ۲ متروی تبریز
  • قرارداد واردات ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد می‌ شود
  • بهره برداری مرحله نخست راه آهن رشت - بندرکاسپین به زودی
  • ورود رئیس‌جمهور به ماجرای واگن‌های متروی پایتخت