Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان جنوبی از همراهی ۹۵ درصدی اصناف استان با محدودیت‌های اعمال شده خبر داد و گفت: قدرشناس همراهی اصناف و بازاریان با مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ حمید ملانوری در جلسه هم اندیشی با جمعی از اصناف و بازاریان با اشاره به آمار 90 درصدی همراهی اصناف کشور با محدودیت های اعمال شده طی هفته گذشته اظهار داشت: در خراسان‌جنوبی، همراهی اصناف انصافاً بسیار مطلوب بوده و بیش از 95 درصد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: اینکه واحد صنفی باید باز باشد تا کاسب درآمدی کسب کند، بر هیچ کس پوشیده نیست با این وجود بازاریان استان به جهت حفظ سلامت مردم، این ضوابط را پذیرفته و نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کرده که جای قدردانی دارد.

استاندار کرمان: مدیران استان بدون هماهنگی ستاد کرونا اجازه تعطیلی ادارات را ندارندآیت‌الله درّی‌نجف‌آبادی: دستورات ستاد کرونا در 38نقطه استان مرکزی با جدیت اجرا می‌شودساعات فعالیت اتوبوس‌های شهری ارومیه در صورت تصویب ستاد کرونا کاهش می‌یابد

ملانوری با تأکید بر اینکه از اسفند ماه و همزمان با شیوع بیماری کرونا، بحرانی جدی در دنیا رقم خورد گفت: کرونا، ویروسی است که مزدورانه و ناجوانمردانه سرایت کرد و همه حوزه‌ها را درگیر کرد.

وی ادامه داد: غافلگیری ناشی از عدم شناخت این بیماری نیز وقت و انرژی زیادی از همه حوزه‌ها گرفت.

به گفته وی؛ بنا به شرایط کشور و صرفاً به جهت مهار این بیماری، مجبور شدیم محدودیت‌هایی را در همه زمینه‌ها شاهد باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به همه‌گیری سریع ویروس کرونا متذکر شد: متأسفانه از بزرگترین تبعات این بیماری، مرگ و میر هموطنانمان است که جای نگرانی زیادی هم دارد. 

ملانوری تأکید کرد: در این شرایط، چاره‌ای جز رعایت ضوابط بهداشتی نداریم. 

وی ادامه داد: بعد از گذشت این مدت و اتفاقاتی که طی این چند ماه شاهد بودیم به این نتیجه رسیده‌ایم که اولین اقدام، خودمراقبتی شخصی است، بعد از آن رعایت بهداشت در محیط خانواده و به همین ترتیب تا رده‌های بالاتر تا اینکه زنجیره شیوع بیماری گسسته شود. 

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: درست است که وجود امکانات بهداشتی درمانی لازم، تجهیزات بیمارستانی و... همه در این شرایط ضروری است اما همه این‌ها برای مرحله درمان بیماری ضرورت دارد و مهم این است به گونه‌ای اقدام کنیم که از ابتلای افراد به بیماری پیشگیری شود. 

به گفته وی؛ رعایت نکات بهداشتی 80 تا 90 درصد از بروز بیماری جلوگیری می‌کند. 

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: بر اساس آمار 51 درصد افرادی که تا الان با شرایط کرونایی درگیر شده‌اند در جمع‌های خانوادگی به این بیماری مبتلا شده‌اند. 

ملانوری خاطرنشان کرد: در این شرایط ناگزیر بودیم بین بد و بدتر یک گزینه را انتخاب کنیم و با اعمال محدودیت‌ها، از ادامه برخی فعالیت‌ها جلوگیری شد. 

وی ادامه داد: می‌دانیم اعمال محدودیت‌ها، تبعات زیادی دارد اما در شرایط فعلی، راهکار مناسبی است. 

به گفته وی؛ باید بدانیم که هر چه بیشتر رعایت کنیم و سختی‌های این دوره را تحمل کنیم در زمان کوتاه‌تری شاهد اتمام این دوره خواهیم بود. 

استاندار با اشاره به همراهی و همکاری اصناف در همه شرایط بحرانی اعم از سیل و زلزله گفت: در این دوران بحران کرونا نیز شاهد این همراهی و همکاری ارزنده هستیم. 

ملانوری افزود: از دو هفته تعیین شده برای اعمال محدودیت‌ها، چند روزی بیشتر نمانده و خاضعانه از همه شما عزیزان، خواهش می‌کنم موضوع لزوم رعایت نکات بهداشتی را ترویج کنید تا تحمل این سختی‌ها نتایج خوبی به همراه داشته باشد. 

وی تأکید کرد: امیدوارم با رعایت این دستورالعمل‌ها به زودی شاهد تغییر رنگ شهرهای استان باشیم.

در این جلسه که با حضور جمعی از اصناف و بازاریان استان تشکیل شد، عده‌ای به نمایندگی، مشکلات حوزه فعالیتی خود را بیان کردند و استاندار نیز وعده پیگیری و رفع موارد مطرح شده را داد.

انتهای پیام/ 252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق شکسته شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: در عملیات پهبادی و موشکی وعده صادق ایران، تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت عصر امروز_ یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با تبریک عملیات پهبادی و موشکی ایران که با عنوان وعده صادق و با رمز یا رسول الله شب گذشته انجام شد، اظهار کرد: انجام این کار نشانگر اوج اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که در آن صفحه مهمی از تاریخ جهان ورق خورد.

وی تصریح کرد: ما به این عملیات بزرگ افتخار می‌کنیم که از ابعاد مختلفی قابل بررسی است و نشانگر این است که نیروهای مسلح آمادگی استفاده از امکانات نظامی بومی را دارد.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: در این عملیات تابوی شکست ناپذیری اسرائیل شکسته شد که نتیجه زحمات امثال شهید تهرانی مقدم است.

وی با بیان این که شماره معکوس فروپاشی اسرائیل شروع شده است، افزود: از همه اعضای کمیته‌های ۱۲ گانه خدمات سفر و شهرستان‌های ۱۱ گانه به دلیل ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی تشکر می‌کنم.

قناعت گفت: در ایام نوروز سال جاری میزان ترددها و اسکان در اقامت‌های رسمی و غیر رسمی افزایش یافته است و شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در سال جاری بوده ایم.

وی گفت: برای ایجاد زیر ساخت‌ها دائمی نصب سیاه چادرها در ۲۳ نقطه حادثه خیز تأمین اعتبار می‌شود و فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان هم دائمی خواهد شد تا خدمات لازم به مسافران در طول سال ارائه شود.

به گزارش ایمنا، در پایان از اعضای ستاد خدمات اجرایی سفر استان، شهرداران بیرجند، نهبندان، بشرویه و فرمانداران طبس، فردوس و بشرویه به عنوان شهرداران و فرمانداران برتر استان در اجرای برنامه‌های مرتبط با نوروز و ستاد سفر تقدیر شد.

کد خبر 744532

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • مبارزه با بیماری «زنگ زرد» در ۴۰۰ هکتار از اراضی لرستان
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • نصب سیاه چادرها تأثیر گذار در کاهش تصادفات خراسان جنوبی
  • تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق شکسته شد
  • ایجاد بیش از ۱۰ هزار شغل در حوزه اصناف خراسان جنوبی
  • برگزاری چهارمین ستاد گیاهپزشکی در راستای بررسی بیماری زنگ زرد گندم
  • حصول سازش در ۱۰ فقره پرونده قتل عمد در خراسان شمالی