Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ۴۱ ساله یوونتوس معتقد است تیمش باید بدون فوق‌ستاره پرتغالی‌اش هم بازی مدنظر خود را انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در نهمین بازی خود در فصل جاری رقابت‌های سری A ایتالیا مقابل بنونتو تن به تساوی یک - یک دادند و پنجمین تساوی‌شان در این رقابت‌ها را تجربه کردند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما در نیمه اول بازی را تحت کنترل داشتیم، موقعیت‌هایی هم برای تمام کردن کار بنونتو داشتیم، اما همچنان نمی‌دانیم که چطور باید لحظات مختلف بازی را بخوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین باری نبود که پیش از پایان نیمه اول گل می‌خوریم. در مقطع پایانی بازی هم کمی آشفته بودیم، خونسردی‌مان را از دست دادیم و نتوانستیم موقعیت‌هایی را که نصیب‌مان شد، تبدیل به گل کنیم.

وی همچنین درباره عدم استفاده از فوق‌ستاره پرتغالی‌اش در این دیدار اظهار داشت: رونالدو بین هفته مشکلی جزئی داشت و می‌خواست هر طور شده در لیگ قهرمانان بازی کند. پس از بازی‌های ملی هم طبیعی بود که به کریس کمی استراحت بدهیم. رونالدو بازیکن ارزشمندی است، اما ما باید سعی کنیم در غیاب او هم بازی‌ مدنظرمان را انجام دهیم. وقتی شما بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارید، چنین چیزی اتفاق می‌افتد. رئال مادرید هم به رونالدو وابسته بود، او یک گلزن و نقطه کانونی برای حرکت‌هاست، بنابراین فقط انتظار می‌رود که کریس شخصیت اصلی در زمین باشد و بسیاری از حرکت‌ها از طریق او انجام شود.

سرمربی ایتالیایی یوونتوس صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: ما روی بهبود سطح کیفی بازی‌مان کار می‌کنیم. ما در حال حاضر یک بال هجومی داریم که می‌تواند به عمق دفاع حریف بزند که گاهی اوقات حضور او جواب می‌دهد و گاهی اوقات خیر. وقتی بازی به آشفتگی و بی‌نظمی کشیده می‌شود، ما باید فوتبال خوب و پاکی ارائه کنیم و بازی را در کنترل بگیریم. در غیر اینصورت به دردسر می‌افتیم، درست مثل این دیدار و بازی با کروتونه. ما باید بیاموزیم که چه زمانی از بازی باید کار حریف را تمام کنیم و چه زمانی شور و هیجان بازی را تحت کنترل در آوریم.

رونالدو تا سال 2022 در یوونتوس می‌ماند

وی همچنین درباره چرایی نیمکت‌نشینی هافبک سوئدی‌اش خاطرنشان کرد: کولسفسکی بازیکن جوانی است و نمی‌تواند در هر بازی به میدان برود. در ضمن فراموش نکنید که بازی در پارما و یوونتوس یکسان نیست. بازی در یووه در سطحی کاملاً متقاوت از مسئولیت‌پذیری است. ما دژان را به خدمت گرفتیم، چون می‌دانیم که او قادر به انجام چه کارهایی است. کولسفسکی در بازی‌های اخیر روی فرم نبود، اما در حال پیشرفت است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آندره آ پیرلو سری A یوونتوس آندره آ پیرلو سری A یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!

کریستیانو رونالدو بعد از شکست تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار برابر اسلوونی از داور چهارم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، روند شکست ناپذیری تیم ملی فوتبال پرتغال بعد از ۱۱ بازی پیاپی شکسته شد.

تیم ملی فوتبال پرتغال در دیداری دوستانه به مصاف اسلوونی رفت و با دو گل شکست خورد.

کریستیانو رونالدو که از شکست تیمش به شدت عصبانی بود بعد از بازی به طرف داور چهارم رفت و خطاب به او گفت: لعنت به تو. دو پنالتی ما گرفته نشدند.

رونالدو در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

تیم ملی فوتبال پرتغال امیدوار بود که بتواند به رکورد اسپانیا در ۱۵ بازی بدون شکست برسد اما شکست در این بازی باعث شد تا روند شکست ناپذیری آنها بعد از ۱۱ بازی پیاپی شکست شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم)
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • (عکس) ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی