Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی پس از شرکت در نشست کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرغ کیلویی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در تمام فروشگاه‌ها موجود است؛ اظهار کرد: آنچه که بر قیمت مرغ، تخم مرغ و محصولات پروتئینی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تحلیل شد به همه دستگاه‌های ذیربط تکالیفی داده شد و همه همکاران در وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، بانک مرکزی، گمرک و سازمان بنادر همه دست به دست هم بدهند تا قیمت محصولات پروتئینی را کنترل کنند و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تسنیم، خاوازی تاکید کرد: در این راستا بر اساس دستوری که رییس جمهوری به جهاد کشاورزی دادند از روز دوشنبه وزارت جهاد کشاورزی با وزارت صنعت، معدن و تجارت به بازار ورود کردند و مرغ گرم و منجمد با کیفیت را وارد بازار کردند و بازار را از دست دلالان و عمده فروشی درآوردند و قیمت را که در بازار بهمن ۳۵ هزار تومان بود امروز و روز پنجشنبه به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رساندیم.

وی تصریح کرد: همکاران در وزارت صنعت، معدن و تجارت نظارت خودشان را به خرده فروشان آغاز کردند امیدواریم که بازار را تثبیت کنیم و وضعیت کمبود نهاده‌ها را به شدت پیگیری می‌کنیم که تمام واحد‌های تولیدی ما این را در اختیار داشته باشند.

وزیر جهاد کشاوری اظهار داشت: نکته دیگر این که خرده فروشی در میدان بهمن برداشته شد و به تمام میادین میوه و تره بار ارسال شد و اکنون استارتاپ‌های بزرگی وارد شدند که مرغ را در اختیار مردم در خانه هایشان قرار بدهند از امروز مرغ گرم و منجمد در کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ موجود است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قیمت مرغ مرغ گرانی وزیر جهاد کشاورزی صراط جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد

منوچهر جافری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرستان پلدختر به کشت باقلا اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: برداشت باقلا در شهرستان پلدختر در اوایل فروردین‌ماه آغاز شده و ادامه دارد.

مسئول زراعت جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: باقلا شش هزار و ۵۰۰ تن در سال فروش داشته و به شهرستان‌های بروجرد، اراک، تهران، سنندج و کرمانشاه و دیگر شهرهای کشور بارگیری شده است.

جافری، گفت: امسال خوشبختانه کشاورزان از قیمت فروش راضی هستند و هر کیلو ۲۰ هزار تومان به فروش رفته و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: میزان کشت باقلا سال گذشته در شهرستان پلدختر ۷۵۰ هکتار بوده است و باتوجه‌به این که قیمت پارسال کیلویی هفت هزار تا ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسید مردم بیشتر به کشت گندم که کشت استراتژیک بود روی آوردند.

مسئول زراعت جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: این کشت با تناوب گندم بسیار عالی بوده و هر ساله در شهرستان پلدختر و معمولان کشت می‌شود و همچنین با برداشت زودهنگام این محصول کشاورزانی که آب فصلی دارند می‌توانند کشت کنند.

کد خبر 6088235

دیگر خبرها

  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • بدون حمایت دولت نمی‌توانیم بازار برنج را مدیریت کنیم
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد