Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@17:19:26 GMT

شبی که سردار مثل کریس رونالدو فریاد زد/عکس

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۲۳۱

شبی که سردار مثل کریس رونالدو فریاد زد/عکس

آزمون سابقه گلزنی به تیم‌های بزرگ را دارد.

به گزارش شریان نیوز،سردار آزمون مهاجم تیم ملی رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان ایران را بین مهاجم های ایرانی شکسته است. او به تیم هایی چون بایرن و اتلتیکو در این رقابت ها گل زده است. آزمون بی شک در سال های آینده می تواند بهتر و بهتر شود. تصویر زیر هم مربوط به بازی روستوف و اتلتیکو است که سردار موفق شد در آن مسابقه دروازه تیم قدرتمند اسپانیایی را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از گل شادی شبیه به شادی رونالدو بعد از یکی از گل های معروفش به بارسلونا داشت. کریس فریاد می زد او آنجاست. سردار هم دقیقا مثل کریس با دست نشان می داد که او آنجاست تا گل بزند.

 

 

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا

طرفداری| مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم گفت: با وجود شکست خانگی برابر بولونیا به راهمان تا پایان فصل با قدرت ادامه خواهیم داد.

رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند. بولونیا در این بازی توسط اوساما العزوزی (دقیقه ۱۳)، یوزوآ زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت:

گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود:

وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دنیله ده روسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

ده روسی، سرمربی رم نیز بعد از بازی با اشاره با گلزنی سردار آزمون و نیمکت‌نشینی او در شروع بازی گفت:‌

آزمون به‌تازگی از مصدومیت برگشته است و به همین خاطر تصمیم گرفتیم ابتدا روی نیمکت باشد. خوشحالم که او گل زد چون آزمون برای ما مهم است. او به اندازه تامی برای ما مفید خواهد بود. ما امروز ناامیدیم ولی هنوز راه طولانی است. ما هفته بعد مقابل تنها تیم شکست‌ناپذیر این فصل (بایر لورکوزن) بازی می‌کنیم اما نسبت به این بازی خوش‌بین‌ایم.

این برد به بولونیا کمک کرد تا با ۶۲ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و رم هم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم ایستاده است. با توجه به صعود دو تیم ایتالیایی به نیمه‌نهایی لیگ اروپا و یک تیم به لیگ کنفرانس، تیم پنجم این فصل سری آ نیز سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • ببینید | گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا؛ دورازه بان مصدوم شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟