Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ آذرماه) پارلمان و در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه غیرعلنی امروز صبح اظهار کرد: قرار بر این بود که در جلسه غیرعلنی وزیر اطلاعات حضور پیدا کند، اما با توجه به مذاکره‌ای که در آستانه این جلسه از طرف رئیس مجلس انجام شد مبنی بر این قرار گرفت که مجلس رأساً جلسه را اداره کند، بنابراین وزیر اطلاعات در جلسه حضور نیافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این جلسه برخی نمایندگان، رؤسای کمیسیون‌ها، رئیس مرکز پژوهش‌ها و رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی را مطرح و جزئیات شهادت دانشمند بزرگ فخری‌زاده را تشریح و در این زمینه برخی ابهامات روشن شد.

فرهنگی تأکید کرد: همچنین مقرر شد در برنامه ریزی‌هایی که قرار است انجام شود با نیت خوانی اراده دشمنان در عرصه بین‌المللی اقداماتی انجام شود که در جهت پاسخ متقابل متناسب با رفتار آنان باشد.

وی ادامه داد: امروز تروریسم موضوعی مذموم است و دشمنان با این اقدام برای خود شرمساری رقم زده‌اند، زیرا شخصیت علمی برجسته بین‌المللی را با تمهیدات گسترده به شهادت رساندند.

فرهنگی تصریح کرد: مقرر شد که در کمیسیون امنیت ملی مجلس طرحی بررسی شود تا هر چه سریع‌تر نهایی شده و به صحن علنی ارجاع شود البته با درخواستی که مطابق ماده ۱۰۰ آیین‌نامه داخلی مجلس صورت گرفته قرار است جلسه به صورت فوق‌العاده بوده و نهایتاً چهارشنبه نهایی شود.

وی تأکید کرد: اقدام مذکور گامی است که مجلس شورای اسلامی برمیدارد از این رو دستگاه‌های امنیتی و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تدابیر و تمهیدات لازم را بر اساس وظایف خود در راستای برخورد با این جنایت بزرگ در نظر خواهند گرفت، زیرا این جنایت در آستانه جنایت دی ماه و شهادت سردار سلیمانی صورت گرفته و باید پاسخ مناسب به آن داده شود.

وی گفت: فوریت طرح یاد شده در ۱۳ آبان در مجلس به تصویب رسیده است و اکنون در کمیسیون در حال بررسی است که به ابعاد مختلف از جمله امنیت ملی، حوزه اقتصادی و تحریم می‌پردازد.

سخنگوی هیئت رئیسه گفت: تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به این جمع‌بندی نرسد که از شرایط سخت کرونایی عبور کرده‌ایم مجلس به صورت فعلی برگزار خواهد شد و جلسات پارلمان در ۳ مکان مختلف از طریق ویدئو کنفرانس صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

از امروز - پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲ روز تا برگزاری دومین دوره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است.

در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی ، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزدها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.

برنامه‌ وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.

بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

اسامی ۲۱ حوزه‌ای که در آن‌ها مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد هم به این شرح است: «تبریز، آذرشهر و اسکو» ، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان »، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» ، «ملایر» و «ورامین».

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896601

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • حمله متقابل ایران به رژیم صهیونیستی عاقلانه و اخلاق‌مدارانه بود
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد