Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده موسیقی پاپ کشورمان در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده ضمن اشاره به لزوم انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری در برابر چنین اتفاقاتی، بر انتقام سخت از قاتلان این شهید تأکید کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن توسلی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های متعددی را در عرصه تولید و انتشار آثار موسیقایی با مضامین انقلابی و حماسی داشته ضمن اشاره به شهادت شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان برجسته هسته‌ای اظهار داشت: طی روز‌های اخیر با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی پیرامون ترور شهید فخری‌زاده روبه‌رو شدم که هرکدام دربرگیرنده شرایطی بود که می‌تواند در بخش‌های جداگانه مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: من بر این باورم ما هر جا کوتاه آمده‌ایم و واکنش نشان نداده‌ایم ماجرا به سمتی رفته که گویا دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را گستاخ‌تر کرده است، بنابراین معتقدم باید هرچه زودتر پاسخ سختی به عاملان ترور شهید فخری‌زاده داده شود.

این خواننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود و در پاسخ به سئوالی مبنی‌بر اینکه آیا در شرایط فعلی انجام کار‌های فرهنگی و هنری می‌تواند ثمربخش باشد یا خیر؟ توضیح داد: من همیشه معتقدم کار فرهنگی باید انجام شود چرا که هم به لحاظ روحی و روانی می‌تواند شرایط ویژه‌ای را در عموم جامعه ایجاد کند و هم موجب تسکین آلام و درد‌هایی می‌شود که در این شرایط پیرامون آسیب دیدگان چنین اتفاقاتی روی می‌دهد. این شرایط حتماً می‌تواند مورد توجه هنرمندان دغدغه مندی باشد که می‌بایست در این شرایط حضور ویژه‌ای داشته باشند.

توسلی گفت: وقتی حادثه تلخ منا به وجود آمد، بنده به همراه تعدادی دیگر از دوستانم کمتر از ۲۴ ساعت اثری را آماده کردیم که خوشبختانه بازخورد‌های بسیار خوبی در میان مردم داشت و توانست تا حدی تسکین دهنده دل‌های پردرد ناشی از این حادثه تلخ باشد. به هر حال در این شرایط که باید انتقام سخت در اولویت کار‌ها باشد تولید آثار فرهنگی هنری نیز می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. در مورد شهید بزرگوار محسن فخری‌زاده نیز ماجرا به همین شکل است و من امیدوارم شرایطی فراهم شود که در کنار انتقام سختی که باید از این اتفاق گرفت بتوانیم کار‌های هنری را تولید کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید فخری زاده شهدای هسته ای محسن توسلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۳۷۰ اثر هنری ۸۰۰ سال اخیر در موزه ملی هنر‌های اصفهان

سرپرست موزه ملی هنر‌های اصفهان گفت: در موزه ملی هنر‌های اصفهان از انواع مکاتب مختلف هنری و اساتید مختلف هنری اصفهان در بازه زمانی ۸۰۰ سال اخیر، ۳۳۷ کد اثر و ۳۷۰ اثر مختلف نگارگری، نقاشی، خوشنویسی و … به نمایش گذاشته شده است.

مجید صادقانی در برنامه تلویزیونی بهار بهار  افزود: موزه، بخش‌های مختلف فرهنگی را با آثار فرهنگی، اجتماعی و تاریخی در معرض بازدید مخاطب عام و خاص قرار می‌دهد.

او با بیان اینکه در گذر رزم و جنگ این موزه انواع هنر‌ها مرتبط با تسلیحات نظامی وجود دارد، گفت: مکاتب هنری اصفهان جامع است و در حوزه‌های مختلف هنری و فرهنگی، اصفهان صاحب حرف و نظر است.

سرپرست موزه ملی هنر‌های اصفهان  با اشاره به سختی کار در این حوزه  افزود: مسائل اجتماعی و فرهنگی زود بازده نیست و در مدت ۱۰ تا ۱۵ سال نتایج آن را می‌بینیم که این امر موجب شده  افرادی که کمتر با این حوزه ارتباط دارند، ما را دلسرد کنند و در نتیجه اهمیت این بخش کمتر دیده شود.

صادقانی با اشاره به نقشه موجود در موزه که پیشینه آن به قرن ۱۷ میلادی بازمی‌گردد، افزود: این نقشه، نمایی از جنوب به شمال اصفهان را در دوران صفویه به مخاطب ارائه می‌کند، در آن به معرفی جغرافیای شهری و انسانی اصفهان ۴۰۰ سال پیش می‌پردازد.

او  تصریح کرد: ۱۱۵ شخصیت در این نقشه تصویرگری شدند که بیانگر حرفه‌ها و مشاغل و افراد در اصفهان آن زمان و نمایی از اجداد ۴۰۰ سال پیش ما در اصفهان است.

سرپرست موزه ملی هنر‌های اصفهان افزود: این نقشه ابعاد مردم‌شناسی و جامعه شناختی دارد و با به تصویر کشیدن المان‌های اصلی شهر، جغرافیای شهری خوبی به مخاطب ارائه می‌کند.

او  ادامه داد: دغدغه اصلی موزه‌های دفینه کشور (اولین موزه تخصصی و دائمی سکه و اسکناس در ایران) که موزه ملی هنر‌های اصفهان یکی از آنها است، حال خوش کسانی است که موزه گردی می‌کنند و تلاش می‌کند با استفاده از آثار، آنها را با پیشینه اصیل و غنی خود آشنا کنند، البته از موزه ملی هنر‌های اصفهان به عنوان یک پاتوق فرهنگی یاد می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش‌های هنری به جنایت در غزه
  • جنگ فرهنگی علیه ملت ایران اوج گرفته است
  • جنگ فرهنگی بر علیه ملت ایران اوج گرفته است
  • نمایش ۳۷۰ اثر هنری ۸۰۰ سال اخیر در موزه ملی هنر‌های اصفهان
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه گردی در تهران
  • آلودگی هسته‌ای در رود ارس؟ / واکنش سازمان انرژی اتمی
  • آلودگی هسته ای در رود ارس؟ | واکنش سازمان انرژی اتمی
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه‌ گردی در تهران | از موزه استاد انتظامی گرفته تا باغ موزه هنر ایرانی
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • واکنش حماس به ادعای ترور یکی از فرماندهانش