Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: : در راستای بهره‌مندسازی خانواده‌های محروم از نعمت خانه سپاه و بسیج در کنار یکدیگر همیشه به دنبال تحقق اهداف خدمات‌رسانی به مردم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  سرهنگ‌ پاسدار علی پیرجاهد صبح امروز در مراسم تحویل خانه به یک خانواده چادرنشین در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: در راستای بهره‌مندسازی خانواده‌های محروم از نعمت خانه سپاه و بسیج در کنار یکدیگر همیشه به دنبال تحقق اهداف خدمات‌رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که محرومیت‌زدایی یک اولویت اساسی برای رفع مشکلات است بیان کرد: رفع محرومیت و کمک به اقشار محروم و نیازمند جامعه یک اولویت اساسی و مهم برای ما است و در این زمینه درصدد هستیم تا با کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه شاهد رفع مشکلات آنان باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: ظرفیت خیران و نیکوکاران در کارهای خداپسندانه نیز به عنوان یک اولویت اساسی است که در این زمینه با کوچک‌ترین حرکتی می‌توانیم مشکلات عدیده خانواده‌های بی‌بضاعت را برطرف کنیم.

محرومیت غیر رسمی عرب‌براقی ترفند فدراسیون فوتبال برای مقابله با انتقاداتآنچه در کانادا پنهان است و نمی‌بینیم -3/ تضیع حقوق بومیان، از فقر و بی‌خانمانی تا محرومیت از تحصیلبنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی آذربایجان‌غربی اعلام آمادگی کرد

پیرجاهد بیان کرد: ده‌ها خانه محروم در مناطق روستایی و شهری بازسازی و شناسایی شده که این اقدامات لبخند رضایت را بر لبان این خانواده‌ها نشانده و به همین منظور اقدامات بسیج سازندگی در سرما و گرما تعطیل شدنی نیست و با شناسایی افراد بی‌بضاعت و نیازمند به سرعت وارد عمل می‌شویم.

وی اظهار کرد: نیروهای بسیجی بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم پیشگام هستند و تاکنون در احداث مدرسه‌ها، خانه‌ها، سرویس بهداشتی و حمام در روستاها و مناطق حاشیه‌نشین شهر اقدامات اساسی انجام داده‌اند که شایسته تقدیر و قدردانی است.

انتهای پیام/142/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولویت اساسی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است