Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:40:08 GMT

روزهای همدلی در دامغان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۳۶۳

روزهای همدلی در دامغان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرگرد سید حسین میرمهدی فرمانده حوزه صاحب الزمان منطقه رودبار دامغان گفت: به‌ منظور کمک به نیازمندان ۱۱۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان بین نیازمندان شهر دیباج و کلاته رودبار توزیع شد.

او افزود: ۳ هزار بسته بهداشتی نیز به همت خیران به نیازمندان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

برپایی ایستگاه سلامت و توزیع ماسک رایگان بین مردم، از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسته بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ علیرضا شهرجردی در حاشیه اجرای طرح هلال رحمت  گفت: ۱۹۰۰ نفر از بسته‌های فرهنگی و سلامت این جمعیت بهره‌مند شدند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت و تقارن با بهار معنویت با هدف اطلاع رسانی در خصوص سلامت آحاد جامعه و نیز حمایت از اقشار کم برخوردار، اعضا و داوطلبان فعال، خیرین و حامیان شعب هلال احمر و خانه‌های هلال استان مرکزی برنامه‌های مختلفی را اجرا کردند، ادامه داد: در طرح مروجین سلامت نیز به منظور ارائه خدمات نوروزی با مشارکت داوطلبان فعال، بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی و اطلاع رسانی سلامتی در بین مردم و مسافران نوروزی توزیع شده است.

 وی همچنین به اجرای پرشور طرح هلال رحمت در ماه مبارک رمضان، اشاره کرد و ادامه داد: به همت خیرین، حامیان و داوطلبان هلال احمر بیش از ۴۵۰۰ نفر از خدمات سبد‌های معیشتی و ۲۵۰۰ نفر از سفره‌های افطاری به ارزش ریالی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بهره‌مند شدند.

او  اجرای طرح نیابت با هدف بازدید از سرا‌ها و خانه‌های سالمندان، و حضور در منازل بیماران، مددجویان، خانواده‌های شهدا و جانبازان و برپایی ایستگاه‌های سلامت سنجش فشار خون و قند خون، را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و ادامه داد: از دیگر اقدامات بشر دوستی در راستای کمک به مردم مظلوم غزه و سیل زدگان سیستان و بلوچستان استقرار صندوق‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات بوده است که با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای و همکاری پزشکان داوطلب انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ادامه از اجرای طرح مرهم زائر با همکاری بیش از ۱۶۰ نفر از داوطلبان خبر داد و گفت: در این طرح بالغ به ۱۰۰ میلیون ریال دارو اهدایی توسط مردم جمع آوری شده و پس از تفکیک و بسته بندی با نظر پزشکان داوطلب همکار هلال احمر در اختیار اقشار کم برخوردار قرار خواهد گرفت.

شهرجردی همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای طرح تا کنون بیش از ۱۱۰۰ داوطلب و خیر با مجموعه هلال احمر در ایام نوروز۱۴۰۳ و اجرای برنامه‌های متنوع همکاری داشتند، گفت: این برنامه‌ها تا ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد