Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین میش‌مست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین دیروز به رانندگان هزار و ۶۷۹ خودرو تذکر داده ‌شد.
وی ادامه داد: ۲۱۴ خودرو نیز به دلیل بی توجهی به تذکرات و تخطی از طرح منع ورودخودروها، اعمال قانون شدند.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: طی هفته گذشته رفت و آمد خودروها در جاده‌های استان نسبت به هفته قبل از آن حدود ۴۴ درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مردم همراهی خوبی در اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا دارند و امیدواریم با همراهی آنان زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.
اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد، همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.
بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۹۳۵ هزار و ۷۹۹ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌ و با فوت ۳۹۱ تن از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۷ هزار و ۴۸۶ نفر رسیده است.
همچنین تاکنون ۶۴۸ هزار و ۸۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد ویروس کرونا مشهد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: دستگاه‌های تردد شمار از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان هفتمین روز از سال جدید با ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عبور و مرور ۱۴ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۲۰۲ خودرو را در این استان ثبت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جواد حق‌لطفی در این خصوص، اظهار داشت: در حال حاضر 40 دستگاه سامانه تردد شما در سطح آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی این استان نصب و کار عبور و مرور خودروهای سبک و سنگین را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته و در هفتمین روز از سال جدید تردد یک میلیون و 451 هزار و 789 دستگاه خودرو در مسیرهای ارتباطی استان ثبت شد که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین به تعداد جابه‌جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه‌های حمل مسافر هم اشاره کرد و افزود: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از 25 اسفنده‌ماه گذشته تا پایان هفتمن روز از سال جدید 31 هزار و 934 مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری در پایانه‌های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته با 18 درصد کاهش، 38 هزار و 887 مسافر همراه بود.

حق‌لطفی یادآور شد: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از رانندگان انتظار داریم تا ضمن رعایت مقررات رانندگی، جاده را نیز بخشی از سفر بدانند و به‌ازای هر 2 تا سه ساعت رانندگی، حداقل 20 دقیقه را به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند و در عین حال نیز از هرگونه توقف در حاشیه راه‌ها، به ویژه در آزادراه خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری خط کشی و علائم جاده صفی آباد به سمت خراسان رضوی
  • ۶۷۴ هزار خودرو وارد خراسان رضوی شد
  • ورود بیش از ۶۷۴ هزار خودرو به خراسان رضوی
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است
  • سوانح جاده ای در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت