Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه دانشگاه ایسکانیوز: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ میلادی، معادلات نظام بین الملل در منطقه را به هم زد که مهم ترین آنها را می توان تقابل با رژیم صهیونیستی و نظام سلطه دانست. در این راستا انقلاب اسلامی توانست مقاومت اسلامی در برابر ظلم و اشغالگری را بیدار کند و نظام استکبار و لیبرال را بی اعتبار سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انقلاب اسلامی توانست با سرمشق گرفتن از قرآن، عدالت‌محوری ،دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی در دیگر ملت ها از جمله عراق، سوریه، یمن ،بحرین، لبنان و مراکش را بیدار سازد و محور مقاومت در مجامع جهانی شود. اکنون گفتمان مقاومت اسلامی با جنبش مردمی از خلیج فارس تا شمال آفریقا رخ داده است و باعث بیداری هویت و عزت اسلامی در آن‌ها شده است.

اکنون رژیم‌صهیونیستی در هیچ جای دنیا احساس امنیت ندارد و دشمن در میدان اصلی این نبرد در منطقه هیچ توفیقی نداشته و سعی کرده است با به کارگیری تمام قدرت خود با ائتلاف جبهه عربی و غربی در جبهه مقاومت خلل ایجاد کند و با ترور شخصیت‌های موثر و دانشمندان ایران اسلامی، در جنگ رسانه‌ای به دنبال پیروزی است؛ غافل از اینکه ملت ما با این ترورها قوی‌تر می‌شود و عزم آن راسخ تر و این ترورها و شهادت دانشمندان به تقویت و اراده جبهه مقاومت کمک خواهد کرد.

امروز نیز دانشجویان در آستانه ۱۶ آذر و روز دانشجو وظیفه دارند در شناخت دشمن بصیرت داشته باشند و مراقب باشند تا دشمن به شکل دوست جلوه نکند و حقیقت به شکل باطل و باطل در لباس حقیقت نباشد.

این را نباید فراموش کرد که دشمن با لباس غیر از فرهنگ در دانشگاه ظاهر نمی‌شود؛ ابزارهای به کارگیری آن شامل ابزارهای فکری، فرهنگی و فناوری های جدید است. به همین دلیل دانشجویان و استادان باید ورود آگاهانه شجاعانه و به موقع در این حوزه داشته باشند و رسالت دانشجویان در این برهه زمانی این است که نسبت به مسائل جامعه بی‌تفاوت نباشند و صدام های داخلی و خارجی را بشناسند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1082126 برچسب‌ها شهید محسن فخری‌زاده محمود صباحی‌زاده ایثار وشهادت جبهه مقاومت خانواده شهدا دانشمندان هسته ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهید محسن فخری زاده ایثار وشهادت جبهه مقاومت خانواده شهدا دانشمندان هسته ای جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست گفت: روحیه شهادت طلبی در بین جوانان گیلانی همواره وجود داشته و جوانان گیلانی با حضور در خط مقدم جبهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، از عناصر اصلی جبهه حق علیه باطل و حفظ انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و این روحیه باید از سوی اساتید دانشگاه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» افزود: همانگونه که در جبهه نظامی تمام قد در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستادگی می‌کنیم ، در جبهه جنگ‌های ترکیبی هم باید این اقتدار را افزایش دهیم و این امر به نقش آفرینی اساتید بسیجی و تحول فضای فرهنگی دانشجویان نیاز دارد.

وهب جعفریان مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در اعتلای نظام اسلامی گفت: امروزه ترویج تفکر بسیجی در فضای آموزشی دانشگاه‌ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف و ِآرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و این مهم می‌تواند ضمن تربیت دانشجویان انقلابی، به تحقق تمدن نوین اسلامی منتهی شود.

محمد دوستدار سرپرست دانشگاه گیلان هم در این نشست با اشاره به فضائل بسیج گفت: تربیت استادان بسیجی برای نقش آفرینی هرچه بیشتر و موثرتر در عرصه‌ی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در اولویت کار قرار گیرد تا دانشجویان بیشتری در مسیر دُرُست زندگی رهنمون شوند.

در این نشست جمعی از اساتید و روسای دانشگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را برای تقویت تفکرات سازنده بسیجی عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت