Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران را به اژدهایی چند سر تشبیه کرد که هر سال، سر جدیدی به آن اضافه می‌شود و تاکید کرد: به شهرداری تهران تذکر می‌دهم یکی از معاونت‌های شهرداری به عنوان متولی اصلی پیگیری موضوع در شهرداری مشخص شود.

به گزارش ایسنا، آرش حسینی میلانی در دویست و پنجاهمین و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، شهادت محسن فخری‌زاده را به خانواده وی و نیروهای مسلح تسلیت گفت و افزود: هفتم آذر ماه را به خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش که پاسدار مرزهای دریایی به ویژه در شرایط سخت کنونی هستند، تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکری به شهرداری تهران درباره انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران حاکی از یک معضل محیط‌زیستی نوپدید در شهر تهران است که می‌توان آن را به اژدهایی چند سر تشبیه کرد که هر سال، سر جدیدی به آن اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه از فاضلاب، مرکاپتان، آرادکوه و مازوت‌سوزی صنایع تاکنون سخن گفته شده ولی هنوز پهلوانان شهر موفق به هدف قرار گرفتن اژدها نشده‌اند، افزود: با توجه به وظایف ذاتی دستگاه‌های مختلف در زمینه رفع مشکل، لازم است با هدف‌گذاری و زمان‌بندی، موضوع به صورت جدی از طرف سازمان حفاظت از محیط زیست و استانداری پیگیری شود.

حسینی میلانی با بیان اینکه به شهرداری تهران تذکر می‌دهم یکی از معاونت‌های شهرداری به عنوان متولی اصلی پیگیری موضوع در شهرداری مشخص شود، ادامه داد: به صورت شفاف و رسمی، نتایج پیگیری‌ها و پایش‌های سال گذشته منتشر و در اختیار افکارعمومی و مراکز تخصصی قرار گیرد و سازمان مدیریت پسماند نیز در اسرع وقت ایستگاه پایش کیفیت هوا و بو را در آرادکوه راه‌اندازی و گزارش رسمی از اقدامات انجام شده جهت بهبود فرآیندهای پردازش منتشر کند.

وی در تذکر به شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز تاکید کرد: یکی از عوامل موثر نیز ورود فاضلاب به آنها و کانال‌های سطحی در شهر است که در این ارتباط به شرکت آب و فاضلاب استان تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت برنامه اجرایی خود را برای رفع مشکل انفصال حدود ۴۰۰ نقطه در شبکه فاضلاب را تهیه و به شورای شهر ارسال کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران بوی نامطبوع در تهران محیط زیست بوی نامطبوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا

فرماندار ازنا از بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر کارخانهٔ فروآلیاژ خبر داد. - اخبار استانها -

محمدرضا فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: هئیت استانی متشکل از برخی مدیران‌کل لرستان و برق باختر امروز به ازنا سفر کردند و مشکلات کارگران فروآلیاژ را به‌صورت ویژه پیگیری کردیم.

او با اشاره به بازگشت 160کارگر کارخانۀ فروآلیاژ به کار اضافه کرد: مشکلات این کارخانه امروز به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم این موضوع را تا حصول نتیجه دنبال کنیم.

واکنش فرماندار ازنا به ادعای اخراج 160کارگر یک کارخانه

فرماندار ازنا با بیان اینکه خطّ تولید کارخانۀ فروآلیاژ از فردا سوم اردیبهشت فعال می‌شود، یادآور شد: این کارخانه تعطیل نبوده‌ و موضوع تعدیل تعرفه، پیشنهادات و درخواست‌های مدیریت این کارخانه در خرم‌آباد پیگیری می‌شود.

فاتحی بیان کرد: پیگیری برای بدهی برق کارخانه فروآلیاژ ازنا با تعامل و تفاهم فی‌ما‌بین مدیریت این کارخانه و شرکت برق باختر انجام می‌شود.

او با تأکید به اینکه کوره‌های کارخانۀ فروآلیاژ بعد از انجام مقدمات روشن می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلات این کارخانه را تا حصول نتیجۀ مطلوب پیگیری می‌کنیم.

خبری مبنی‌بر بدهی شرکت فروآلیاژ ازنا و اخراج 160 نفر از نیروی‌های شرکتی این کارخانه روز گذشته در فضای مجازی لرستان منتشر شد که فرماندار ازنا اخراج این کارگران را در گفت‌وگو با تسنیم تأیید و یا تکذیب نکرد.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران: «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق