Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فغفوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هیچگونه تغییری در سرانه آرد نانوایی های استان ایجاد نشده است، افزود: زنجان جزو استان هایی است که میزان سرانه آرد نانوایی ها در آن، حتی از میانگین کشوری نیز بالاتر است. 

وی خاطرنشان کرد: در خصوص شایعاتی که از سوی عده ای در مورد کمبود آرد در استان در سطح جامعه پخش می شود، برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم اکنون در سطح استان علاوه بر نانوایی ها، نان به اندازه کافی در مغازه ها و فروشگاه ها نیز عرضه می شود که این بسته های نان، همان مازاد تولید نانوایی ها است که به فروشگاه ها نیز منقل می شود، پس کمبودی در این خصوص نداریم چرا که اگر نان در نانوایی ها کم باشد، اصولا نباید نان بسته بندی هم در فروشگاه ها وجود داشته باشد. 

فغفوری به نظارت و بازرسی های مستمر بر توزیع و مصرف آرد در نانوایی های استان اشاره کرد و گفت: هر نانوایی به تعداد کیسه های آردی که تحویل می گیرد باید مقدار نان مورد انتظار را پخت کند و اگر در موعد بازرسی ها، تعداد کیسه های آرد موجود در نانوایی ها، کم یا زیاد باشد، واحد مربوطه باید جوابگو باشد. 

برچسب‌ها آرد وزارت صنعت معدن و تجارت زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد وزارت صنعت معدن و تجارت زنجان آرد وزارت صنعت معدن و تجارت زنجان اخبار کنکور نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان

قائم‌مقام کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان ضمن اشاره به بازرسی مستمر از نانوایی‌ها، گفت: سهمیه آرد به نانوایی‌های در محور گردشگری کاشان اختصاص می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدرضا قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان، اظهار داشت: در سال‌ گذشته و با هوشمندسازی یارانه آرد سهمیه برخی از نانوایان به دلیل فنی و تراکنش‌های غیر متعارف با کاهش سهمیه مواجه شد.

وی با بیان اینکه در زمینه رفع مشکلات ایجاد شده در زمینه تامین نان اقدامات مقتضی صورت پذیرفت، ابراز داشت: در راستای تامین نان مورد نیاز شهروندان کاشانی سهمیه نانوایان در صورت رضایت مشتریان و کیفیت نان ترمیم می‌شود.

قائم‌مقام کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: در یک ماه اخیر بیش از 70 مورد بازرسی به صورت مشترک از نانوایی‌های شهرستان کاشان صورت گرفته که طی آن با دو واحد نانوایی برخورد و به تعدادی تذکر داده شده است.

قاسمی در خصوص ایام گردشگری شهرستان کاشان نیز گفت: به واحدهای نانوایی در شهرها، روستاها و محورهای گردشگری در ایام گل و گلاب سهمیه ویژه تعلق می‌گیرد تا شهروندان و گردشگران با مشکل کمبود نان مواجه نشوند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه بازرسی از واحدهای نانوایی به صورت مستمر صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: نانوایی‌ها باید بر اساس برنامه‌ریزی اعلامی پخت نان داشته و از هرگونه تعطیلی بدون هماهنگی و خودسرانه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • بازگشایی یک نانوایی در غزه / 6 ماه پس از جنگ (فیلم)
  • (ویدئو) زنده شدن یک نانوایی در غزه
  • ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد