Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:47:50 GMT

انجام تست کرونا در آزمایشگاه مرکزی یزد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۵۱۶

انجام تست کرونا در آزمایشگاه مرکزی یزد

ایسنا/یزد مدیر اداره امور آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی یزد از انجام تست کووید ۱۹ در آزمایشگاه مرکزی یزد خبر داد.

دکتر «جواد زوار رضا» در این باره گفت: انجام تست تشخیصی بیماران کووید ۱۹ به روش پی.سی.آر در آزمایشگاه مرکزی یزد راه اندازی شد.

وی ادامه داد: تست کرونا در این مرکز با همکاری بخش دولتی و با تعرفه ۲۳۰ هزار تومان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره امور آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: پذیرش بیماران همه روزه از ساعت ۷ تا ۲۰ انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعلام نتیجه آزمایش، گفت: در صورتی که تا ظهر نمونه گرفته شود، نتیجه تست همان روز و اگر آزمایش بعد از ساعت ۱۲ گرفته شود، فردا صبح اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، دکتر زوار رضا تصریح کرد: بیماران می‌توانند با نسخه پزشک یا نامه از ارگان مربوطه برای تست به این مرکز مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یزد تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عباس جراحی علمداری گفت: خدمات مجموعه کارکنان و پزشکان شاغل در آزمایشگاه‌های استان زنجان بسیار گرانقدر و ارزشمند است چرا که نقش بسیار مهمی در سلامت آحاد جامعه به ویژه بیماران دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: بیمه‌شدگان تحت پوشش تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۹۴ هزار ۶۴۸ بار برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به مراکز طرف قرارداد مراجعه کرده‌اند که سهم سازمان تأمین اجتماعی برای پوشش هزینه‌ها بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد مراجعه و بیش از ۷۲ درصد رشد هزینه داشته است.

جراحی با تاکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در بهبود روند بیماران گفت: در مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قراداد روند خدمت پایش و دقت درخدمات آزمایشگاهی به طور مستمر رصد می‌شود چرا که این نکته حساسیت بسیار بالایی در خدمات تشخیصی در آزمایشگاه‌ها دارد.

وی بیان کرد: در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان زنجان در سال گذشته بیش از ۱۱۲ هزار بار مراجعه خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد مراجعه، شاهد هستیم.

کد خبر 6079760

دیگر خبرها

  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • «کشف خودمختار» چیست؟