Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:38:49 GMT

ژاپن از تعویق المپیک چقدر ضرر کرد؟

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۵۲۲

ژاپن از تعویق المپیک چقدر ضرر کرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو هزینه تاخیر بازی‌ها را برآورد کرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو به تعویق افتاد که بر اساس گزارش روزنامه Yomiuri، هزینه این تاخیر ۱.۹ میلیارد دلار اعلام شده است.

فروردین ماه امسال کمیته بین‌المللی المپیک و دولت ژاپن مجبور به تعویق یک ساله بازی‌های توکیو گرفتند چرا که ویروس کرونا در جهان شیوع گسترده‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با اعلام این روزنامه، ژاپن برای بازی‌های توکیو نزدیک به ۱۳ میلیارد دلار هزینه کرده بود.

این روزنامه نوشت: هزینه‌های تعویق شامل پرداخت هزینه به کارمندان و همچنین معرفی سیستم‌های جدید برای بازپرداخت بلیت است اما شامل اقدامات ضدویروس کرونا نیست.

این گزارش می‌گوید که برگزارکنندگان در ابتدا تخمین زده بودند که این تاخیر نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ین هزینه در بر خواهد داشت اما آنها با ساده‌سازی برخی از وقایع توانستند این رقم را کاهش دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک توکیو ویروس کرونا ژاپن هزینه تعویق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

به گزارش جام جم آنلاین، براساس ادعای گارد ساحلی ژاپن، احتمالا کره شمالی یک موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده که البته سقوط کرده است.

براساس گزارش شبکه تلویزیونی ان‌اچ‌کی ژاپن، این موشک پس از هفت دقیقه در خارج از منطقه ویژه اقتصادی توکیو سقوط کرد.

این چهارمین باری است که کره شمالی در سال جاری موشک بالستیک پرتاب می‌کند. پیونگ‌یانگ آخرین بار دوم آوریل دست به شلیک موشک بالستیک زد. در آن برهه، خبرگزاری مرکزی کره شمالی از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک مافوق صوت میان‌برد «هوآسونگ-۱۶بی» خبر داد.

همچنین ارتش کره جنوبی نیز مدعی شد که کره شمالی امروز «چندین» موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده است.

پیشتر رسانه‌های رسمی کره شمالی روز شنبه اعلام کردند که این کشور در تازه‌ترین آزمایش‌های تسلیحاتی خود یک کلاهک جدید طراحی‌شده برای موشک‌های کروز و یک موشک ضدهوایی جدید را با موفقیت آزمایش کرده است.

دیگر خبرها

  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد